نماینده مردم رودسر و املش در گفتگو با 8دی:

بی توجهی در بخشی از توزیع سهام عدالت صورت گرفته است / دولت وضعیت سهام عدالت را ساماندهی و شفاف سازی کند

نماینده مردم رودسر با انتقاد از بی توجهی دولت به توزیع سهام عدالت، خواستار شفاف سازی و ساماندهی این طرح ملی شد.

بی توجهی در بخشی از توزیع سهام عدالت صورت گرفته است / دولت وضعیت سهام عدالت را ساماندهی و شفاف سازی کند

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، ورود دولت به ساماندهی سهام عدالت را هرچه سریعتر خواستار شد و اظهار داشت: سهام عدالت جز سرمایه های کشور ما است که دولت باید ورود کند و با مدیریت صحیح و درست به دست مردم برساند.

وی با بیان اینکه اکنون دغدغه هایی بین مردم مبنی بر توزیع سهام و آینده سهم آنها در جامعه وجود دارد، افزود: به نظر می رسد بی توجهی در قسمتی از توزیع سهام عدالت صورت گرفته است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مطلع بودن مردم از وضعیت سهام عدالت حق آنها است، گفت: توزیع سهام عدالت باید ساماندهی شود و باید کسانی که سهام دار این طرح ملی هستند درصد سهام و مقدار سودشان معیین و تبیین شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه دولت باید کمک کند تا اوضاع سهام عدالت ساماندهی شود، اظهار کرد: تمامی ارکان سهام عدالت باید شفاف شود و همه کسانی که سهام دار هستند باید از میزان حق و حقوقشان در سهام عدالت باخبر باشند.

عباسی با اشاره مجدد مبنی بر اینکه در مسئله شفاف سازی سهام عدالت به نظر می رسد بی توجهی شده است، متذکر شد: باید تمامی دستگاه های مرتبط تلاش کنند تا سود سهام به دست مردم برسد و نگرانی ها و دغدغه هایی که میلیون ها نفر از مردم از این سهام سهم می برند رفع شود .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه