فرماندار رضوانشهر:

بیمارستان این شهرستان در هفته سلامت افتتاح می شود

فرماندار رضوانشهر گفت: کار ساخت بیمارستان این شهرستان به اتمام رسیده و در هفته سلامت افتتاح می شود.

بیمارستان این شهرستان در هفته سلامت افتتاح می شود

به گزارش ۸دی، عسگر حسنی پور روز دوشنبه در جلسه شورای اداری، بهداشت، بانک ها و ستاد تسهیلات سفر های نوروزی افزود: کار ساخت بیمارستان این شهرستان به اتمام رسیده و در هفته سلامت (هفدهم تا بیست و چهارم فروردین ) شاهد افتتاح آن خواهیم بود.
حسنی پور گفت: کار ساخت این بیمارستان به اتمام رسیده و از هفته گذشته امکانات و تجهیزات لازم به بیمارستان در حال انتقال است.
وی بیان کرد: پروژه اولین بیمارستان رضوانشهر از سال ۱۳۹۰ آغاز بکار نمود که دارای زیربنای سه هزار و ۶۴۰ مترمربع با سه طبقه در زمینی به مساحت ۹ هزار و ۵۷۵ مترمربع و با ظرفیت ۳۲ تخت خواب شامل امکانات اورژانس، رادیولوژی، آزمایشگاه،icu، CCU، درمانگاه قلب، زایمان، مردان،کودکان،جراحی، داروخانه، اداری و غیره است که برای ساخت و تکمیل این پروژه عظیم تا کنون ۱۳ میلیارد تومان هزینه شده است.
وی گفت: رضوانشهر یک شهرستان توریستی و گردشگر پذیر است که با داشتن مردمانی خوب، با صفا، نجیب و میهمان نواز همواره میزبان گردشگران عزیز بوده اند.
فرماندار رضوانشهر با اشاره به آمادگی دستگاه های خدمات رسان در این شهرستان برای ایام نوروز گفت: ادارات خدمات رسان، شهرداران، بانکها و دهیاران از هم اکنون ضمن هماهنگی های لازم نسبت به رفع کاستی ها اهتمام جدی داشته باشند و چنانچه با مشکلی مواجه شدند حتما فرمانداری را مطلع سازند و ما اجازه نخواهیم داد افراد سهل انگار برای مردم ایجاد مشکل کنند.
فرماندار رضوانشهر ضمن انتقاد از وجود پسماند در سطح روستا ها و حاشیه شهر های رضوانشهر و پره سر خطاب به شهرداران و دهیاران این شهرستان متذکر شد: شهرداران و دهیاران باید هر چه سریعتر نسبت به جمع آوری و پاکسازی معابر، حاشیه راه ها و شهر اقدام کنند و وقتی که امکانات دولتی به اندازه کافی برای این امر در اختیار شما گذاشته شده است هیچ عذری در این راستا پذیرفته نیست.
شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه