انتخابات هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات گیلان برگزار می‌شود

رئیس خانه مطبوعات گیلان با اشاره به صدور کارت جدید عضویت این خانه برای ۳۵۶نفر از اعضا، گفت: انتخابات خانه مطبوعات گیلان ۲۳بهمن امسال برگزار می‌شود.

انتخابات هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات گیلان برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی نیوز، ابراهیم بهمنی‌ جلالی صبح امروز(سه شنبه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خانه مطبوعات جامع‌ترین صنف اصحاب رسانه است، اظهار کرد: ۳۵۶ کارت عضویت جدید اعضای خانه مطبوعات گیلان صادر شده است.

وی با بیان اینکه اعضا با در دست داشتن کارت ملی و اصل مدرک تحصیلی برای دریافت کارت جدید، اقدام کنند، افزود:اعضای خانه مطبوعات گیلان، اول تا ۱۰ بهمن ‌ماه امسال می‌توانند با مراجعه به ساختمان مرکزی این خانه، کارت عضویت جدید را دریافت کنند.

رئیس خانه مطبوعات گیلان گفت: کمیته‌ای پنج نفره متشکل از سه عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان و دو نفر از کارشناسان ارشاد اسلامی گیلان احراز شرایط داوطلبان عضویت در خانه مطبوعات را بررسی کردند.

بهمنی‌ جلالی خاطرنشان کرد: اعضایی که حق عضویت پرداخت کرده‌اند ولی نامشان در لیست جدید نیست می‌توانند درخواست بررسی مجدد شرایط احراز عضویت را به دبیرخانه مطبوعات گیلان تحویل دهند.

وی افزود: در صورت درخواست بررسی مجدد و عدم احراز عضویت، حق عضویت پرداختی دوره جدید به فرد برگشت داده می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات گیلان تصریح کرد: هر یک از اصحاب رسانه در چارچوب اساسنامه خانه مطبوعات گیلان می‌توانند در این خانه عضو شوند و محدودیتی وجود ندارد.

برگزاری انتخابات خانه مطبوعات گیلان

بهمنی‌جلالی با اشاره به برگزاری انتخابات خانه مطبوعات گیلان گفت: مجمع عمومی خانه مطبوعات گیلان با حضور ۳۵۶ عضو دارای کارت جدید روز ۲۳بهمن‌ماه امسال در سالن دکتر رحمدل مجتمع خاتم‌الانبیا رشت برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری مجمع را انتخابات هیئت مدیره و بازرسان جدید خانه مطبوعات گیلان اعلام کرد و افزود: در صورت به حدنصاب نرسیدن اعضا برای مجمع عمومی، این مجمع در هشتم اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات گیلان تأکید کرد: اعضایی در انتخابات خانه مطبوعات گیلان حق رأی دارند که کارت جدید عضویت در این خانه را دریافت کرده باشند.

وی، با بیان اینک اصحاب رسانه در راستای تعالی فرهنگ کشور و بازتاب مشکلات و نیازهای مردم همواره عدالت و راستگویی را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند، تصریح کرد: خبرنگاران چشم ناظر و مطمئن ملت برای حضور هوشمندانه و صادقانه در حوادث، رخدادها و رویدادهای داخلی و خارجی و عامل اصلی در  انتقال دقیق، صریح و صحیح و حقایق به افکار عمومی هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه