افتتاح ۳۰۳ پروژه شهری و روستایی گیلان در دهه فجر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با بیان اینکه ۲۶ هزار کیلومتر شبکه توزیع برق در مناطق مختلف گیلان وجود دارد، گفت: ۳۰۳ پروژه شهری و روستایی در زمینه اصلاح و احداث شبکه در دهه فجر امسال در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح ۳۰۳ پروژه شهری و روستایی گیلان در دهه فجر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، جمشید طالبی ظهر امروز در مراسم ارائه خدمات الکترونیکی به مناسبت گرامیداشت هفته هوای پاک در سالن آمفی تئاتر اداره کل محیط‌زیست گیلان، اظهار کرد: شرکت توزیع برق ۲۶ هزار کیلومتر شبکه در سطح استان با یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک و بیش از ۱۶ هزار پست ۲۰ کیلو وات دارد.

وی با بیان اینکه ۳۰۳ پروژه شهری و روستایی در دهه مبارک فجر امسال با اعتباری بالغ بر  ۱۷۶ میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: شهروندان می‌توانند با ارسال شماره اشتراک هشت رقمی برق به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۳۱۱۲۱  از آخرین وضعیت بدهی خود به همراه شناسه قبض و شناسه پرداخت مطلع شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان  گفت: براساس چشم‌انداز دولت الکترونیک در افق پنج ساله برنامه پنجم توسعه کشور برای توسعه دولت الکترونیک و ایجاد دولت چابک و هوشمند، توانمندسازی دستگاههای اجرایی برای عرضه‌ی موثر خدمات الکترونیکی، تکلیف شده است و یکی از شاخص‌های خدمات الکترونیک در شرکت‌های توزیع، افزایش پرداخت الکترونیک قبوض است.

طالبی با اشاره به اینکه کشورهای توسعه یافته با استفاده از «سوخت‌های نو» شهر سبز را ایجاد کردند، تصریح کرد: در شهر سبز ژاپن دیگر از سوخت‌های فسیلی استفاده نمی‌شود و آنها با استفاده از انرژی پاک، پنل‌های خورشیدی و نیروگاه‌های بادی را جایگزین کردند.

وی با بیان اینکه در کشور زیرساخت‌ها برای ایجاد سوخت‌های نو وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در استان فارس پنل‌های خورشیدی تولید و استفاده می‌شود که برخی از قطعات از کشورهای خارجی تأمین می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با بیان اینکه کشورهای توسعه یافته مولد هستند، گفت: این کشورها در استفاده از سوخت‌های نو می‌توانند گام‌های موثری بردارند به طوری که واحدهای مسکونی، تجاری و رستوران‌های بین شهری از پنل خورشیدی و سایر تکنیک‌های نو استفاده می‌کنند.

طالبی استفاده از تکنیک‌های نو را در ایجاد محیط و زندگی پاک موثر دانست و تصریح کرد: این شرکت در فروش و ارائه خدمات مشترکین بسیار متعهدانه عمل کرده است و برای بهبود کیفی، کمی و توسعه الکترونیکی خدمات تلاش می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه