دستور دولت برای برخورد با تخریبگران دولت؛

برای آقای جهانگیری حفظ خودشان از حفظ نظام واجب تر است؟! / استاندارد دوگانه دولتی ها در برخورد با انتشار دهندگان اخبار دروغ

کانالهای تلگرامی با نام های حمایت از دولت آقای روحانی و جناح سیاسی مطلوب دولت به صورت روزانه به شایعه سازی علیه نظام و نهادهای انقلاب می پردازند اما دولت تاکنون هیچ واکنش علنی علیه این کانال های ضدنظام طرفدار دولت نشان نداده است.

برای آقای جهانگیری حفظ خودشان از حفظ نظام واجب تر است؟! / استاندارد دوگانه دولتی ها در برخورد با انتشار دهندگان اخبار دروغ

به گزارش ۸دی، روز گذشته در برخی از کانال های تلگرامی خبری تایید نشده مبنی بر “سخنان تند جهانگیری در جمع کارگزاران و حمله شدید وی به روحانی” منتشر گردید که همچون سایر اخبارهای جناحی و سیاسی باز نشر متعددی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داشت.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در واکنش به انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی ضمن تکذیب این خبر، دستور شناسایی و برخورد قاطع با اینگونه مراکز که هدفی جز تضعیف و تخریب دولت و رییس جمهور و نیز تشویش افکار عمومی ندارند را به وزیر اطلاعات صادر کرد.

%image_alt%

حال با فرض دروغ بودن خبر فوق الذکر این سوال مطرح می شود که چندین کانال تلگرامی با نام های حمایت از دولت آقای روحانی و جناح سیاسی مطلوب دولت در حال فعالیت می باشند که به صورت روزانه به دروغ پراکنی و شایعه سازی و تهمت علیه نظام و نهادهای انقلاب می پردازند که متاسفانه دولت تاکنون هیچ واکنش علنی علیه این کانال های ضدنظام طرفدار دولت نشان نداده است.

چطور می شود وقتی که دو کانال خبر محفلی (بر اساس گفته آقای جهانگیری خبری کذب) را علیه آقای جهانگیری را منتشر می کنند بلافاصله معاون اول دولت به وزارت اطلاعات دستور فوری داده که با این کانال ها برخورد کند!

یعنی برای جهانگیری حفظ خودشان از حفظ نظام واجب تر است! چون پیش از این در موارد متعددی کانال های مختلفی از جمله کانال هایی که ادعای حمایت از دولت یازدهم را دارند به تشویق اذهان عمومی و بیان تهمت هایی علیه ارکان نظام منتشر نموده اند و تا کنون این چنین نامه ای توسط معاون اول دولت در رسانه ها منتشر نشده است.

منبع: پایگاه 598

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه