در برنامه نماز آدینه؛

بخشی از سخنان امام جمعه رضوانشهر در شبکه باران سانسور شد

شبکه باران در پخش نماز جمعه شهرستان رضوانشهر بخش های مربوط به مشکلات مشکلات اقتصادی مردم و مواجه مسئولان با ان را خذف کرد.

بخشی از سخنان امام جمعه رضوانشهر در شبکه باران سانسور شد

به گزارش ۸دی، شبکه استانی گیلان (باران)، برنامه این هفته «نماز آدینه» را به شهرستان رضوانشهر اختصاص داد اما این برنامه بخشی از سخنرانی حجت الاسلام هادی حبیبی امام جمعه رضوانشهر را سانسور کرد.

بخس سانسور شده سخنان امام جمعه رضوانشهر مربوط به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و مواجه مسئولان با این مشکلات بود.

حجت الاسلام حبیبی در بخشی از خطبه دوم نماز جمعه این هفته رضوانشهر با بیان اینکه مردم از تکرار بعضی از کلمات خسته می شوند اظهار داشت: الآن شما در هر خانه ای که بروید مشکل اقتصادی دارند و در زمینه اقتصادی مردم عزیز ما خیلی در فشار هستند و از مشکلات اقتصادی رنج می برند.

وی افزود: بحث تورم و گرانی و رکود و مشکل اشتغال که در خانواده ها وجود دارد و بعضی از بزرگواران و مسئولان محترم خودشان فرموده بودند معیار اصلى تورم، جیب مردم است نه بانک مرکزى و مرکز آمار».

امام جمعه رضوانشهر ادامه داد: اگر دائما بگوییم مرکز آمار این را گفته است و بانک مرکزی اینطور می گوید راه به جایی نمی بریم.

وی تأکید کرد: الآن بایستی عرصه خدمت گزاری توسعه پیدا کند. اگر می خواهیم دل مردم را به دست بیاوریم و مردم با ما همراه باشند همان بساط خدمت گزاری را توسعه بدهیم والا راه به جایی نخواهیم برد.

برنامه «نماز آدینه» بصورت ضبطی ۳۰ دقیقه ای هر هفته یکشنبه ها از ساعت ۱۹:۰۰  به تهیه کنندگی علیرضا نوری زاده به روی آنتن شبکه باران می رود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه