رئیس سازمان چای کشور:

۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به‌زراعی به چایکاران کشور پرداخت می‌شود

رئیس سازمان چای کشور گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در اجرای طرح به‌زراعی باغات چای و بهسازی کارخانجات چای در نظر گرفته شد.

۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به‌زراعی به چایکاران کشور پرداخت می‌شود

به گزارش ۸دی به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد ولی روزبهان صبح امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه به‌منظور رونق صنعت چای دولت اعتبارات ویژه‌ای برای به‌زراعی و احیای باغات چای در نظر گرفته است اظهار داشت: امسال ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به‌زراعی به چایکاران پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه امسال بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهزراعی باغات چای در نظر گرفته شده است افزود: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در اجرای طرح به‌زراعی باغات چای و بهسازی کارخانجات چای در نظر گرفته شد.

روزبهان اعتبارات مذکور را برای چایکاران گیلان و مازندران عنوان و با بیان اینکه ۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات مذکور برای چایکاران در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: تسهیلات به‌زراعی باغات چای بدون بهره و در مدت ۵ سال بازپرداخت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه به ازای هر هکتار هرس کف‌بر ۶ میلیارد تومان و به ازاری هر هکتار هرس کمربر ۳ میلیون تومان تسهیلات به کشاورزان پرداخت می‌شود افزود: عملیات به‌زراعی تاثیر بسیار گسترده‌ای بر روی کیفیت باغات چای دارد.

رئیس سازمان چای کشور خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود چایکاران از فرصت مذکور برای به‌زراعی باغات خود استفاده  کرده و اقدام به هرس کردن باغات چای خود کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه