رفتار بولدوزری گماشته افراطیون در ۲۳ دانشگاه

عضو حزب منحله مشارکت و از حامیان فتنه ۸۸ تایید کرد که با وی برای مدیریت دانشگاه الزهرا(س) صحبت شده است.

رفتار بولدوزری گماشته افراطیون در ۲۳ دانشگاه

به گزارش ۸دی نیوز ، عضو حزب منحله مشارکت و از حامیان فتنه ۸۸ تایید کرد که با وی برای مدیریت دانشگاه الزهرا(س) صحبت شده است.
«ف.ر» در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: در این باره با من صحبت شده اما حکم انتصاب هنوز به دستم نرسیده است.
وی ادامه داد: تا زمانی که حکم را دریافت نکنم نمی‌توانم به طور قطع ریاست در دانشگاه الزهرا(س) را تایید کنم؛ تا لحظه آخر امکان تغییر همه چیز وجود دارد.
هم‌اکنون دکتر انسیه خزعلی رئیس دانشگاه الزهرا می‌باشد.
«ف-ر» از جمله نمایندگان افراطی متحصن در مجلس ششم بود که صلاحیت وی به خاطر همراهی با افراطیون در انتخابات مجلس هشتم و شورای شهر چهارم تهران رد شد.
در همین حال و در حالی که روز گذشته خبرگزاری فارس از برکناری سیدحسین حجازی رئیس حراست وزارت علوم توسط فرجی‌دانا (به خاطر جلوگیری از حضور افراد مسئله دار مرتبط با فتنه در این وزارتخانه) خبر می‌داد، خبرگزاری تسنیم گزارش داد که فرجی‌دانا با برکناری رؤسای ۲۳ دانشگاه و پژوهشگاه، رکوردی بی‌سابقه در حجم تغییرات در سطح وزارت برجای گذاشته است.
بر این اساس از جمله رؤسای دانشگاه‌های خواجه‌نصیر، پیام‌نور، اصفهان، گیلان، شیراز، یزد، تبریز، علم و صنعت، علامه طباطبایی، فردوسی مشهد، تفرش، جندی‌شاپور، ارومیه، باهنر کرمان، امام خمینی قزوین، اراک، علوم پزشکی و منابع طبیعی گرگان، و پژوهشگاه‌های علم و فناوری اطلاعات، تربیت‌بدنی، مهندسی ژنتیک، پلیمر و پتروشیمی، علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نیز از جمله مراکزی بوده‌اند که با کودتای خزنده افراطیون وزارت علوم مواجه شده‌اند.
برخی معاونین فرجی‌دانا نیز از فعالان فتنه ۸۸ هستند که از جمله دو تن از آنها نتوانستند از مجلس رای اعتماد بگیرند. فرجی‌دانا اخیراً از مجلس کارت زرد (تذکر) گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه