در طالب آباد انزلی رخ داد؛

سقوط خودروی سواری به رودخانه، به مرگ کودک سه ساله انجامید

بر اثر سقوط یک دستگاه خودروی سواری با سه سرنشین به رودخانه روستای طالب آباد شهرستان بندرانزلی ، کودک سه ساله در دم جان باخت.

سقوط خودروی سواری به رودخانه، به مرگ کودک سه ساله انجامید

به گزارش ۸دی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان بندر انزلی با اعلام این خبر اظهار کرد: با گزارش مردمی در ساعت ۲۲ و ۱۸ دقیقه شامگاه جمعه در خصوص سقوط یک دستگاه خودروی پراید در رودخانه، ماموران آتش نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

علیرضا جعفر زاد راد با اشاره به وجود سه سر نشین در این خودرو افزود: متاسفانه کودک سه ساله سرنشین این خودرو در دم جان باخت و مادر این کودک نیز به بیمارستان منتقل شد.

جعفرزاد راد یادآرور شد: راننده خودروی سواری نیز به دلایل نامعلوم از محل حادثه متواری شد.

وی با اشاره به استفاده از هفت آتش نشان و یک دستگاه خودروی واکنش سریع و امداد و نجات و یک دستگاه خودروی آتش نشانی منطقه آزاد انزلی در این عملیات تصریح کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است .

***
به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان انزلی همچنین از مرگ یک پیر زن ۸۰ ساله در حمام منزلش خبرداد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا علیرضا جعفرزاد راد با اعلام این خبر اظهار کرد: براساس گزارش مردمی در شامگاه جمعه درخصوص بی اطلاعی همسایگان از غیبت طولانی پیرزن ۸۰ ساله ماموران آتش نشانی و تیم واکنش سریع و امداد و نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اظهار نگرانی فرزند این پیرزن و درخواست کمک از همسایگان برای جویا شدن از وضعیت مادرش افزود: ماموران آتش نشانی با ورود به آپارتمان این پیرزن از راه پنجره ساختمان متوجه گیر افتادن وی در حمام منزل و درنهایت فوت او شدند.

جعفرزاد راد افزود : با مشاهده وضعیت موجود موضوع در دستور کار تیم اورژانس و نیروی انتظامی قرار گرفت و پیرزن متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی با اشاره به استفاده از هفت آتش نشان و ۲ خودروی آتش نشانی برای این عملیات خاطر نشان کرد: اعلام دلیل فوت پیرزن و زمان دقیق آن برعهده پزشکی قانونی و مراجع ذیصلاح است.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه