کتاب فرهنگ لغات و اصطلاحات فناوری نانو در پیام نور رشت تالیف شد

تالیف کتاب فرهنگ لغات و اصطلاحات فناوری نانو برای اولین بار در کشور توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور رشت انجام شد.

کتاب فرهنگ لغات و اصطلاحات فناوری نانو در پیام نور رشت تالیف شد

به گزارش ۸دی نیوز ، سیده مریم جلیلی در گفت‌وگو با «خبرگزاری دانشجو» گفت: تالیف کتاب فرهنگ لغات و اصطلاحات فناوری نانو توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور رشت برای اولین بار در کشور انجام شد.

وی افزود: شاخصه بارز این کتاب در عین نو و بدیع بودن، دارابودن بخش علوم انسانی در کنار علوم پایه در حوزه فناوری نانو می باشد که این کتاب را با سایر آثار متمایز کرده است.

مسئول علمی پیام نور گیلان با بیان اینکه گردآوندگان این کتاب برای تهیه و نوشتن مقدمه کتاب در ۲۲ دی با حداد عادل دیدار کردند، گفت: این دانشجویان در ادامه روند معرفی کتاب و سفارش حداد عادل ۲۵ دی ماه جلسه ای حول محور محتوای کتاب، با معاونت فرهنگستان و مسئول تیم واژه پردازی پرویزی و ظریف، پژوهشگر ارشد واژه پردازی برگزار کردند.

جلیلی گفت: در این جلسه قرار شد لغات این کتاب از لحاظ استاندارد بودن مورد تحقیق و تطبیق با فرهنگستان قرار بگیرد و برای چاپ اثر از لحاظ بار محتوایی رفع شبهه شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه نکته قابل توجهی که به آن پرداخته شد این بود که با توجه به جامع بودن منابع و ماخذ فرهنگستان از لحاظ کتب مرجع علمی، کتاب مذکور برای اولین بار در کشور چاپ  شود و در دسترس پژوهشگران قرار می گیرد.
 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه