«حسین هوشیار» مداح اهل بیت:

دفاع از ولایت مهم ترین پیام قیام فاطمی است / حضرت زهرا(س) اولین مدافع حریم ولایت بود

مداح اهل بیت(ع) گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) در صحنه دفاع از ولایت و امام زمان خود بالاتر از هزاران مرد حضور پیدا کرد.

دفاع از ولایت مهم ترین پیام قیام فاطمی است / حضرت زهرا(س) اولین مدافع حریم ولایت بود

به گزارش ۸دی، حسین هوشیار در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» با معرفی ایام فاطمیه به عنوان قیام فاطمی، اظهار کرد: باید از ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان قیام فاطمی یاد کرد.

وی قیام فاطمی را مقدمه قیام حسینی برشمرد و با معرفی قیام حسینی به عنوان پیش درآمد قیام مهدوی، تصریح کرد: این زنجیره از اهمیت بالایی برخوردار است.

این مداح اهل بیت (ع) تأکید کرد: پذیرش گوهر ولایت و ولایت پذیری با حضرت فاطمه زهرا(س) شروع می شود و با امام حسین(ع) تفسیر و باقیام منجی عالم بشریت حضرت مهدی (ع) تبیین می شود.

هوشیار با اشاره به این مطلب که این سه قیام در یک راستا قرار دارند، اضافه کرد: اگر برگردیم به اولین دفاع از حریم ولایت که توسط دخت گرامی پیامبر گرامی اسلام(س)انجام شد می بینیم که اهل بیت (ع) بعد از رحلت پیامبر در غربت قرار داشتند و بیشتر به ارزش قیام حضرت زهرا(س) پی می بریم.

وی با بیان اینکه بهترین زن در دیدگاه حضرت زهرا(س)، زنی است که نه مردها را ببیند و نه مردها او را ببینند و تربیت  فرزندان را انجام دهد، افزود: کاربه جایی می رسد که  حضرت فاطمه زهرا(س) با این شخصیت می آید و در وسط جامعه حضور پیدا می کند.

هوشیار با بیان اینکه قیام فاطمی برای ما پیام دارد، ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س) در صحنه دفاع از ولایت و امام زمان خود بالاتر از هزاران مرد حضور پیدا کرد.

این مداح اهل بیت(ع)، اضافه کرد: حضرت زهرا(س) جان عزیز خود را نثار امام زمان خویش کرد و در مسیر ولایت مداری به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه