رودبنه ای ها در جام والیبال آهندان مدال ها را درو کردند +عکس

تیم شهدای کچلام توانست از بین ۴۲ تیم حاضر در رقابت والیبال روستاهای لاهیجان، مقام قهرمانی سومین دوره این رقابت ها را از آن خود کرد.

رودبنه ای ها در جام والیبال آهندان مدال ها را درو کردند +عکس

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، تیم شهدای روستای کچلام بخش رودبنه توانست مقام قهرمانی سومین دوره مسابقات دهه فجر روستاهای شهرستان لاهیجان را که در روستای آهندان بخش مرکزی شهرستان برگزار شد را از آن خود کند و بر روی سکوی برتر این رقابت ها باایستند. تیم کچلام در روز پایانی و در مسابقات فینال این رقابت ها توانست تیم والیبال روستای سوخته کوه، حریف مقتدر و سنتی خود را در سه گیم از پیش رو بردارد، تیم روستای بین کلایه بخش رودبنه نیز در رتبه سوم این رقابت ها ایستاد.

در برگزاری روز فینال این دوره از مسابقات که سلامت وارسته بخشدار بخش مرکزی لاهیجان به همراه فرشید شجاعی عضو شورای شهر لاهیجان  و جمعی از مقامات محلی حضور داشتند.

علیرضا جوانمرد مسئول برگزاری این دوره از مسابقات به خبرنگار «لاهیجان»درخصوص نحوه برگزاری این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت. این سومین دوره مسابقات روستاهای شهرستان لاهیجان می باشد که در دهه مبارک فجر در سه سال پیاپی برگزار می شود.

علیرضا جوانمرد در ادامه با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ۲۰ تیم از روستاهای دو بخش رودبنه و بخش مرکزی شهرستان لاهیجان حضور داشتند که پس از ۴۲ بازی، چهار تیم به مرحله نهایی راه یافتند که امروز شاهدبرگزاری فینال بودیم افزود: دوتیم شهدای کچلام از بخش رودبنه و تیم سوخته کوه از بخش مرکزی لاهیجان به فینال این رقابت ها راه یافتند، که سرانجام تیم والیبال شهدای کچلام با برد سه گیم متوالی تیم والیبال سوخته کوه را شکست داد و مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

علیرضا جوانمرد همچنین افزود. این دوره از مسابقات با همکاری هیات ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی و با مساعدت های رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان لاهیجان و با کمک برخی از دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان لاهیجان برگزارشد.

وی همچنین افزود: قضاوت فینال این مسابقات هم به عهده رحمت علی شیخ پور( داور اول؛ از داوران ملی)  و اسماعیل معدن چی ( داور دوم) بود.

به گزارش «لاهیجان»، تیم روستای کچلام به سرپرستی و مربیگری محمدرضاکریمی و با حضور محمدرضاهادیپور، صفرحسین نیاف داریوش میر موسوی،  سجاد میرزایی، رضا عسکرنژاد، رضارضادوست، بنیامین قاضی زاده در این دوره از رقابت ها حضور یافت.

%image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt%%image_alt% %image_alt% %image_alt%%image_alt%

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه