مشاور نظامی مقام معظم رهبری در شفت:

مقاومت، امنیت نیروهای نظامی اسراییل را سلب کرده است / برای انقلابی ماندن باید به توصیه امام(ره) توجه کرد

مشاور نظامی مقام معظم رهبری عصر امروز در شفت گفت: نیروهای مسلمان و مبارز مقاومت امنیت را از نیروهای نظامی اسرائیل سلب کرده اند.

مقاومت، امنیت نیروهای نظامی اسراییل را سلب کرده است / برای انقلابی ماندن باید به توصیه امام(ره) توجه کرد

به گزارش ۸دی، علی شمشیری در مراسم یادواره سرداران و ۲۵۰ شهید شهرستان شفت، ذکر مصائب ائمه اطهر سلام الله را باعث ارزشمند شدن انسان دانست و اظهار داشت: ذکر مصائب ائمه و حضرت زهرا سلام الله علیها موجب عزیز و ارزشمند شدن انسان ها می شود.

وی حضرت فاطمه زهرا سلام الله را از عزیزان پیامبر بر شمرد و افزود: پیامبر صلوات الله علیه حضرت زهرا سلام الله و حضرت رضا علیه السلام را پاره تن خود می داند.

مشاور و دستیار نظامی مقام معظم رهبری با بیان اینکه گیلان جز ۱۰ استان برتر در اهدای شهدا و دلیرمردان به نظام است، گفت: مردم شهرستان شفت نگینی دارند که آن هم وجود حضرت آیت الله سید محمد باقر شفتی است.

شمشیری به مطالعه دست نوشته های امام خمینی(ره) برای انقلابی ماندن تاکید و اظهار کرد: هر کسی برای اینکه مقاوم بماند و انقلاب و ارزش های آن را در خود و جامعه نهادینه کند باید به توصیه ها و فرامین امام توجه کند و عامل باشد.

وی با بیان اینکه به گفته امام(ره) راه کربلا از قدس می گذرد، گفت: رزیم اشغالگر قدس برنامه ای دفاعی ترسیم کرده بود که از نیل تا فرات را از آن خود کند.

مشاور نظامی مقام معظم رهبری با بیان اینکه نیروهای لبنان اکنون قاطعانه با نیروهای اسرائیل مقابله می کنند، اظهار داشت: حرکات و برنامه های حزب الله با تاسی از انقلاب اسلامی ایران توانست نیروهای اشغالگر را به مرزهای دور هدایت کنند.

شمشیری با اشاره به اینکه نیروهای اشغالگر ذلیلانه دست به فرار گذاشتند، افزود: شکست در جنگ ۳۳ روزه موجب شد تا مواضع رزیم صهیونستی دوام نیاورد و شکست بخورد.

وی به سخنان رایس وزیر امور خارجه آمریکا در زمان جنگ ۳۳ روزه اشاره کرد و افزود: خانم رایس ادعا کرده بود که به زودی خاورمیانه آبستن تغییرات اساسی می شود و تروریسم که منظورشان حزب الله است از بین خواهد رفت.

مشاور مقام معظم رهبری آغاز درگیری ها در سوریه را حساس تر از لبنان بر شمرد و گفت: قریب به هفت سال است که نیروهای ترک و اعراب و اسرائیل و دست نشانده های آنها پشت در پشت هم قرار گرفته اند تا با از بین بردن نیروهای سوریه خط مقاومت را در اسلام بشکنند.

شمشیری با تاکید بر اینکه جنگ تحمیلی به دنیا یاد داد که بدون اتکا به جنگ افزار های پیشرفته می توان پیروز شد، اظهار کرد: تقدیم شهدا به اسلام و انقلاب و تداوم این پایداری ها موجب شد تا انقلاب اسلامی ایران درس عبرتی برای سایر کشور ها باشد.

وی با بیان اینکه حمله های آل سعود با سلاح های آمریکایی صورت می گیرد و سعودی ها با این سلاح ها به جنگ افروزی خود ادامه می دهند، گفت: یمنی ها با اعتقاد به مبانی اسلامی و اعتقاد به قرآن و ارزش های آن در منطقه اعلام وجود می کنند.

مشاور نظامی مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه شکست قدس امکان ناپذیر است، گفت: نیروهای مسلمان و مبارز مقاومت با ایمان و هر آنچه که دارند در حال مقابله با رژیم صهیونستی هستند و اکنون نیروهای نظامی اسرائیل در شهرک های خود امنیت ندارند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه