رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی ماسال؛

حقوق عقب افتاده آبداران بزودی پرداخت می شود / مشکل باید در سطح استان حل شود

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی ماسال گفت: ماه‌هاست برای احقاق حقوق آبداران زحمتکش در سطح استان در حال رایزنی هستیم.

حقوق عقب افتاده آبداران بزودی پرداخت می شود / مشکل باید در سطح استان حل شود

به گزارش ۸دی، کاظم ابراهیمی رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی ماسال در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز گفت: برای حل مشکل تعدادی از پرسنل پیمانکار آب و فاضلاب روستایی ماسال که حقوق چندین ماهه خود را دریافت نکرده بودند جلسات متعددی تشکیل داده ایم.
وی با تاکید بر اینکه این جلسات از ماه ها قبل در جریان است، اظهار داشت: در طی این مدت برای  احقاق حقوق آبداران زحمتکش این اداره در سطح استانی در حال رایزنی هستیم که امیدواریم در روزهای آتی نتایج این پیگیریها دیده شود.
ابراهیمی توجه مدیر عامل جدید آب و فاضلاب روستایی گیلان به این موضوع را ستودنی ارزیابی کرد و گفت: پیش از مدیریت آقای رنج‌ور، در سطح استان برای حل این مشکل اقداماتی صورت گرفته بود اما با حضور ایشان پیگیری ها جدی تر شده و جلساتی با حضور شخص مدیر کل استان با آبداران تشکیل شده است.
وی افزود: مشکل بیمه این عزیزان تا حدودی رفع شده و  حقوق عقب افتاده هم بر اساس قول ها و برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی اداره کل استان، تا اواخر اسفند ماه پرداخت می شود.
رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی ماسال ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی آبداران گفت: مشکل وصول مطالبات پیمانکاران مشکلی است که در سطح استانی وجود دارد و به تنهایی ازسوی این اداره در سطح شهرستان قابل رفع نیست. اما بنده برای حل این مشکل مشخصا فردی تعیین کرده و دائما در حال پیگیری هستم.
ابراهیمی در پایان با اشاره به نصب بنر تبریک برای مدیر کل جدید این اداره گفت: این بنر با هزینه شخصی بنده و تعدادی از همکاران نصب شده و یک روال معمول است. علاوه بر این قصد داشتیم با اطلاع رسانی از این طریق به کلیه ادارت شهرستان انتصاب مدیریت جدید این مجموعه را اعلام کنیم.
انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه