برخی ها فکر می کنند ما میرویم و در کنار وزیر شعر می خوانیم/ نوبخت به من گفت خیلی مردی

ندیمی: برخی خود را بزک کرده و به انقلاب تحمیل کردند و از همه بدتر این است که عده ای در نیمه راه آمده و یا پس از پیروزی آمدند و ادعایشان از همه بیشتر است.

برخی ها فکر می کنند ما میرویم و در کنار وزیر شعر می خوانیم/ نوبخت به من گفت خیلی مردی

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از در سیاهکل، ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری سیاهکل ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت پیامبر اسلام (ص)، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت اظهار کرد: پیامبر عظیم شأن اسلام از همه بالاتر است و حتی رتبه بالایی در بین پیامبران قبل از خود دارد.

وی به رعایت اخلاق در اسلام اشاره کرد و گفت: کم بینی، فتنه انگیزی، حزب پرستی، خود پرستی و شرح صدر نداشتن انسانها را از یکدیگر جدا می کند.

برخی خود را بزک کرده و به انقلاب تحمیل کردند / پیش از انقلاب به عنوان یک فعال انقلابی مطرح استان و بلکه ایران بودم

این نماینده مجلس نهم با اشاره بر اینکه برخی ها درجه، ستاره، رتبه، مدرک، دوست و حزب هوایشان شده است، تأکید کرد: برخی می گویند که ما حزب اللهی، اصولگرا و … هستیم، همه اینها حرف است، نیت مهم است، البته نیت نیز قابل کتمان و پوشش است و فقط خداوند از همه چیز با خبر است.

ندیمی یادآور شد: من پیش از انقلاب به عنوان یک فعال انقلابی مطرح استان و بلکه ایران بودم و بسیاری از همرزمانم به گروه های مختلف مانند منافقین، فرقان و … رفتند و برخی از آنهایی که ماندند نیز از امام دور شدند.

وی ادامه داد: برخی خود را بزک کرده و به انقلاب تحمیل کردند و از همه بدتر این است که عده ای در نیمه راه آمده و یا پس از پیروزی آمدند و ادعایشان از همه بیشتر است. برخی از افراد که حتی در سربازی رنگ جبهه را ندیده اند و حتی به صورت نسبی و سببی نیز به آن وصل نیستند نیز ادعا دارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه چیزهای عجیبی در طول تاریخ ۳۴ ساله انقلاب دیده ایم گفت: این انقلاب مدیون راهنماییهای امام و رشادتهای شهدا و جانبازان ما است. می گویند که خانواده های شهدا چشم و چراغ ما هستند، اما می روند برای همین خانواده ها پرونده سازی می کنند.

ندیمی تأکید کرد: برخی از بدبینها فقط بد می بینند، البته امیدوارم که خداوند این چشم بدبینی را تبدیل به خوش بینی بکند. فقط سعی می کنند ضعف ما را بزرگ کنند و حسن و خوبی ما را کسی نمی بیند.

وی افزود: برخی از افراد جوری نمایندگان را تحلیل می کنند که نمایندگان از دهات حسن قلی آمده اند، نه خیر چنین چیزی نیست، نماینده سه وجه دارد، وجه ملی مانند بحث بودجه، وجه استانی دارد مانند همان حرفهایی که در جلسه قبل در رابطه با آن صحبت کردم و یک سری از افراد از آن برای خود بهره برداری کردند ( شاید منظور این خبر باشد – لینک خبر) و منجر به این شد که دولت سه هزار میلیارد تومان عقب نشینی کرد، یعنی قبول کرد که به مناطق محروم کمک بیشتری بکند و اگر چنین اتفاقی صورت بگیرد ما درسیاهکل نیز سهم بیشتری خواهیم برد.

حرف زدنی که باعث تضعیف جبهه دولت بشود در حقیقت دشمن را تقویت می کند

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل خاطرنشان کرد: نباید رقابت حزبی موجب تخریب دولت بشود. هرجور حرف، ادبیات و کرداری که موجب تضعیف مردم سالاری دینی بشود مورد انتقاد ما است. حرف زدنی که باعث تضعیف جبهه دولت بشود در حقیقت دشمن را تقویت می کند. تا زمانی که دست رهبر ما بر سر دولت است وظیفه ما این است که به لحاظ شرعی و قانونی از دولت حمایت کنیم. این معنی ندارد که بعضی ها از هم اکنون در حال کارهای سیاسی و انتخاباتی هستند و برای براندازی و تعضعیف دولت کار می کنند، البته دولت نیز می بایست مراقب باشد تا مشروعیت و مقبولیت را با یکدیگر داشته باشد .

ندیمی ابراز کرد: ما یک کشور آرمانی داریم و استکبار نمی تواند ببیند که ما در مقابل آنها مقاومت می کنیم و به همین جهت همواره در حال جنگ با ما هستند و امروز این جنگ به صورت اقتصادی در حال انجام است. می بایست در این ایام با یکدیگر باشیم و دلهایمان را به یکدیگر نزدیک کنیم. هم اکنون باید به دولت کمک کرد و حتی اگر شخصی به این دولت رأی نداده نیز می بایست به این علت که منتخب مردم ایران و مورد تأیید مقام معظم رهبری و شورای نگهبان است به آن کمک کنیم.

وی تصریح کرد: نمایندگان موظف به دخالت در امور اجرای نیستند، اما به لحاظ قانونی و عرفی مردم پروژه های عمرانی و گذراندن زندگی خود را از نمایندگان می خواهند.

این نماینده مجلس نهم در رابطه با گازرسانی به شهر دیلمان و ۱۰ روستای همجوار آن گفت: من برای تحقق این پروژه تا حد درگیری با آقای مدیر (نورموسوی) و تا حد برداشتنش پیش رفتم.

مصاحبه ها و صبحتها را ول کنید، ما که میدانیم داستان چیست

ندیمی با اشاره بر اینکه هم اکنون برخی ها در رابطه با مدیر سازمان چای صحبت می کنند گفت: مصاحبه ها و صبحتها را ول کنید، ما که میدانیم داستان چیست.(شاید منظور این خبر باشد – لینک خبر) حتی چند مدت قبل در رابطه با گزینه های این پست تصمیم گرفته شد و افرادی همچون علی محمدی، فیض بخش، سید محمدی و هم اکنون نیز گزینه دیگری مطرح است.

وی با اشاره بر اینکه من از سال ۱۳۸۳ پروژه سیاهکل – سنگر – سراوان را شروع کردم  گفت: در مجلس دوره ششم وزارت آقای زنگنه موافقت پروژه سیاهکل – سنگر – سراوان را گرفتم. برخی ها فکر می کردند که این پروژه تبلیغاتی است، اما این پروژه در سال آینده ۱۰۰ درصد تخصیص خواهد گرفت و در یک و یا دو سال آینده به اتمام خواهد رسید. پروژه سیاهکل – دیلمان – کلیشم نیز در دور اول سفری احمدی نژاد به گیلان مصوب شد و من می خواهم این پروژه را به سیاهکل – سنگر – سراوان وصل کنم.

برخی ها فکر می کنند ما میرویم و در کنار وزیر شعر می خوانیم /کارآمدی بنده کم نشده، بلکه زیادتر نیز شده است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر اینکه من عادت ندارم فقط از آنهایی که هستند تقدیر کنیم گفت: ۱۰۰ رصد تخصیص دادن در دولت قبلی شعر شناخته می شد، اما نیکزاد وزیر راه و شهرسازی تنها پروژه ای را که در دو سال اخیر در ایران با آن مواففقت ۱۰۰ درصدی کرده بود همین پروژه سیاهکل – سنگر – سراوان بود.

ندیمی تأکید کرد: برخی ها فکر می کنند ما میرویم و در کنار وزیر شعر می خوانیم و نمی دانند که با چه مشکلاتی بودجه و اعتبارات را جذب می کنیم و یکی از دلایلی که امام جمعه و فرماندار سیاهکل را با خود به دیدار وزیر بهداشت بردم همین بود که این مشکلات را مشاهده کنند.

وی افزود: برخی از اهل عنادی که فکر می کنند نماینده شان آدم معمولی است و پی گیر و کار آمد نیست و باید به آنها بگویم که کارآمدی بنده کم نشده، بلکه زیادتر نیز شده است. حتی شما (امام جمعه سیاهکل) دیدید که وزیر گفت اگر ۵ نفر در این مملکت کارآمد باشد یکی از آنها ندیمی است.

ندیمی حضور هاشمی در وزارت بهداشت را جهاد دانست و گفت: هاشمی اگر در کلینیک چشم پزشکی خود کار کند در ماه چندین برابر بیشتر از حقوق وزارت دریافت می کند، اما برای خدمت به مردم پول را نادیده گرفته است.

نوبخت به من گفت که خیلی مردی

دبیر کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با اشاره بر اینکه در ۲ سال اخیر که بودجه کشور نوشته شد من جزو اعضای ۵ نفره هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه انتخاب شده ام گفت: نوبخت به من گفت که خیلی مردی، زیرا می خواستند ۱۲ میلیارد دلار درآمد سوری تحمیل دولت کنند و من نگذاشتم. اگر این کار انجام می شد کسری بودجه زیادتر می شد و دولت نمی توانست به خوبی بودجه خود را مدیریت کند.

ندیمی تصریح کرد: تبلیغاتی را در کشور آغاز کرده ام و به آقای نوبخت نیز گفته ام که شما که گیلانی هستید آیا می دانید گیلان ۱۶/۴ درصد بیکاری دارد. خیلی مزحک است برای اینکه در ۴سال قبل گیلان آنقدر بد اداره شد که هم اکنون با سیتان و بلوچستان، بویر احمد، لرستان و کردستان از لحاظ رتبه بیکاری برابر است.

وی ادامه داد: گیلانی که قابلیت کشاورزی، آموزش، خدمات، گردشگری، تجارت را دارد، اما با ۱۶/۴ این استان جزو رتبه های اول بیکاری در کشور است، اما استانهای شمالی مانند گلستان و گرگان ۴ درصد بیکاری دارد.

به رئیس جمهور گفتم که این چند پروژه را نیز تمام کن، ما نیز اینجا آبرویی داریم

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل یادآور شد: در نشست اخیر که با رئیس جمهور در رابطه با بودجه انجام شد به وی نامه نوشتم و وی با احترام آن را بالای سرش گذاشت. به وی گفتم که این چند پروژه را نیز تمام کن، ما نیز اینجا آبرویی داریم.

ندیمی خاطرنشان کرد: بر خود وظیفه می دانم تا وقتی که نماینده مجلس هستم جزو قوی ترین آنها باشم و نشانه آن نیز حضور در کمیسیون تلفیق بودجه است. در روابط خارجی نیز رئیس اتحادیه بین‌المجالس مجلس شورای اسلامی هستم و سعی می کنم که در حد داشته های نظام اعتبارات را به صورت حداکثری دریافت کنم.

وی تأکید کرد: آینده ما بهتر از این خواهد شد، تحریم ها نیز عددی نیستند که ما از آن بترسیم، آمریکا نیز نا کارآمدی خود را در دنیا ثابت کرده است و دشمنان ما روز به روز رسواتر و نا کار آمدتر خواهند شد، اما این در صورتی اتفاق خواهد افتاد که ما پشتیبان رهبرمان باشیم و هر کس برای خود رهبر نباشد. الان هر کس در این کشور با حزب، گروه، نهاد و عنوان خود، برای خود رهبر است.

این نماینده مجلس نهم به شهید قاسم ندیمی برادر خود اشاره کرد و گفت: قاسم در سن ۱۷ سالگی چندین بار به جبهه رفت و این نشان از آن دارد که یک چیز به خصوصی وی را به جبهه برد. باید آن انگیزه ها و اعتقادات را در خودمان زیاد کنیم.

ندیمی در بین صحبتهای خود تعنه ای نیز زد، وی گفت: وقتی می خواستم به داخل جلسه بیایم حراست به من گفت که چند نفر همراه تو است؟ کار ما به کجا رسیده که حراست به من می گوید باید یک نفر همراه تو باشد. این را مزید اطلاع گفتم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه