با حضور در دفتر گیلان صورت گرفت؛

اعلام حمایت جمعی از بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی گیلان از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

جمعی از بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی گیلان عصر امروز با حضور در دفتر جبهه مردمی نیروهای انقلاب، حمایت خود را از این جبهه اعلام کردند.

اعلام حمایت جمعی از بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی گیلان از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

به گزارش ۸دی، جمعی از بانوان فعال در حوزه فرهنگی و اجتماعی استان گیلان عصر امروز  با حضور در دفتر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را از این جبهه اعلام کردند.

در این دیدار، نظر علی علیزاده  دبیر جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی استان ضمن تسلیت ایام  شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: مادران، خواهران و دختران در تمامی عرصه ها حامی راستین انقلاب اسلامی بوده اند.

وی نقش بانوان را در جامعه بسیار مهم تلقی کرد و گفت: اگر حمایت بانوان در زمان هشت ساله دفاع مقدس نبود هرگز این همه رشادت و پیروزی نصیب  رزمندگان اسلام نمی شد.
دبیر جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی گیلان به تشریح وظایف بانوان در شرایط فعلی جامعه پرداخت و تصریح کرد: نقش روشنگری و هدایت افکار خانواده و اطرافیان خود و بخش مهمی از جامعه بر عهده بانوان است.

علیزاده در ادامه به فعالیت جبهه نیروهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هدف این جبهه  ساماندهی و حفظ انسجام دلداگان و دلسورزان انقلاب اسلامی است.

دبیر جبهه نیروهای مردمی  انقلاب اسلامی استان گیلان از ساماندهی و تاسیس کمیته های مختلف مردمی برای انسجام بیشتر نیرو های انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: کمیته بانوان این جبهه هم برای ساماندهی بانوان گیلانی مشغول فعالیت است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه