مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان مطرح کرد؛

مشکلات شرکتهای تولیدی-صنعتی شفت در کار گروه رفع موانع تولید در حال بررسی است

مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن گیلان گفت: مشکلات شرکتهای خزر فوم و تن ماهی در کارگروه رفع موانع تولید در حال بررسی است.

مشکلات شرکتهای تولیدی-صنعتی شفت در کار گروه رفع موانع تولید در حال بررسی است

 مهدی علی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص تعطیلی شرکت های حاشیه ساز روزهای اخیر در شهرستان شفت و بیکار گسترده کارگران شفتی، اظهار داشت: بحث مزایده شرکت ها از جمله شرکت مهتاب بافت حدود دو ماهی است که در مجامع استانی مطرح می باشد.

وی با بیان اینکه شرکت مهتاب بافت از نظر تولید و ساختار شرکت بزرگی است، افزود: شرکت مذکور ابتدا به دلیل بدهی به بانک در مزایده قرار گرفت اما اکنون مشکل مالی آن با ورود مسئولان استان و تعویق واخواهی مطالبات حل شده و هم اکنون کارگران شرکت در حال تولید محصول هستند.

مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان همچنین در خصوص شرکت های تن ماهی و خزر فوم در شهرک صنعتی شفت، گفت: شرکت های نامبرده به لحاظ ساختاری کوچک هستند و مشکلاتشان در حال مرتفع شدن است.

علی نژاد با تاکید بر اینکه قطعا اجازه تعطیلی شرکت های خزر فوم و تن ماهی داده نخواهد شد، اظهار کرد: با اقداماتی که صورت گرفته جلوی تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک های صنعتی گرفته شده و به هیچ وجه شرکتی تعطیل شدنی نیست.

وی ضمن تکذیب خبرها و گمانه زنی ها مبنی بر اینکه شرکت مهتاب بافت در حال ورشکستگی است، تصریح کرد: متولیان امر در استان ورود کرده اند و جلوی بسته شدن شرکت ها را گرفته اند.

مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با تاکید به اینکه شرکت های خزر فوم و تن ماهی نیز تعطیل نخواهند شد، متذکر شد: موانع و مشکلات شرکت های مذکور در کارگروه رفع موانع تولید استان در حال بررسی است و به زودی رفع خواهد شد.

علی نژاد با بیان اینکه از دو ماه قبل دنبال رفع موانع تولید و مشکلات از این قبیل هستیم، مطرح کرد: علت مسکوت ماندن مشکلات شرکت ها و رسانه ای نشدن آنها به دلیل ضربه نخوردن به بازار تولیدات شرکت های نامبرده بود.

وی در ادامه افزود: اگر در محافل و انجمن ها خبرهایی شنیده شود مبنی بر اینکه این شرکتها به بانک بدهکار هستند و به زودی به مزایده گذاشته می شود ممکن بود موجب از بین رفتن بازار محصولاتشان و مشکلاتشان مضاعف شود.

مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اعلام اینکه مشکل موجود در بستر شرکت ها معضلات و گره های بانکی است، ادامه داد: موارد موجود حل می شود و سازمان صنعت، معدن و تجارت اجازه تعطیلی و بسته شدن شرکت ها را نمی دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه