روز شمار تاریخ ترور در ایران / 11 اسفند؛

قتل ۱۱ نفر در اشنویه و دیگر شهرها / منافقین ۱۱ اسفند را هم لکه دار کردند

یازدهم اسفند، مصادف با سالروز ترور حداقل ۱۴ ایرانی در بین سالهای ۵۹ تا ۱۳۸۳ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است.

قتل ۱۱ نفر در اشنویه و دیگر شهرها / منافقین ۱۱ اسفند را هم لکه دار کردند

به گزارش هشت دی، یازدهم اسفند، مصادف با سالروز ترور حداقل ۱۴ ایرانی بی گناه در بین سالهای ۵۹ تا ۱۳۸۳ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است. اسامی شهدای این روز به شرح زیر می باشد:

سلمان رحمانی ۵ شهریور ماه ۱۳۳۶ در استان زنجان متولد شد و ۱۱ اسفند ماه ۱۳۵۹ در تهران در یک بمب گذاری توسط گروهک تروریستی منافقین در حسینیه ارشاد به شهادت رسید.

مراد جعفری بالکانلو سوم آبان ماه ۱۳۰۸ در استان آذربایجان غربی متولد شد و یازدهم اسفند ماه ۱۳۵۹ در میاندوآب توسط گروهک دموکرات در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

قدرت الله دهقانی سیاهکی یکم دی ماه ۱۳۳۸ در استان هرمزگان متولد شد و یازدهم اسفند ماه ۱۳۶۰ توسط گروهک تروریستی منافقین در بندر عباس ترور شد و به شهادت رسید.

کریم قلی پور ۶ آبان ماه ۱۳۴۴ در استان آذربایجان شرقی متولد شد و ۱۱ اسفند ماه ۱۳۶۴ در مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

عبدالغفور رسولی زاده ۱۹ بهمن ماه ۱۳۱۹ متولد شد و ۱۱ اسفند ماه ۱۳۶۷ در ایرانشهر توسط  گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

حسین رسولی یکم مرداد ماه ۱۳۴۰ در آذربایجان غربی متولد شد و  ۱۱ اسفند ماه ۱۳۷۲ در سردشت در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمود رمضان پور یکم شهریور ماه ۱۳۵۰ در آذربایجان غربی متولد شد و ۱۱ اسفند ماه ۱۳۷۲ در اشنویه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

عبدالقادر علوی ۸ خرداد ماه ۱۳۴۳ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۱۱ اسفند ماه ۱۳۷۲ در اشنویه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

انور قادرپور یکم مهر ماه ۱۳۵۲ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۱۱ اسفند ماه ۱۳۷۲ در نقده در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

نوبخت کواکبی در سال ۱۳۵۲ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۱۱ اسفند ماه ۱۳۷۲ در اشنویه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

عباس محمدیان در سال ۱۳۵۲ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۱۱ اسفند ماه ۱۳۷۲ در سردشت در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

رسول پاکدل یکم شهریور ماه ۱۳۵۳ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۱۱ اسفند ماه ۱۳۷۲ در اشنویه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

سیداحمد رضوی در سال ۱۳۵۸ متولد شد و ۱۱ اسفند ماه ۱۳۷۸ توسط اشرار مسلح ترور شد و به شهادت رسید.

لزگین احمدی ممکان در سال ۱۳۵۸ متولد شد و ۱۱ اسفند ماه ۱۳۸۳ توسط عناصر تروریست به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه