مسئول امور حرم شهدای گمنام گیلان درگفتگوبا8دی:

۴شهید گمنام چهارشنبه و پنجشنبه در تولم شهر و رشت تشییع می شوند

ابراهیم پورخوش سعادت اظهار داشت: پیکرهای مطهر چهار شهید گمنام که هم‌زمان با ایام فاطمیه وارد این استان می‌شوند و در شهرهای رشت و تولم شهر صومعه سرا تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

۴شهید گمنام چهارشنبه و پنجشنبه در تولم شهر و رشت تشییع می شوند

ابراهیم پورخوش سعادت در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی اظهار داشت: پیکرهای مطهر چهار شهید گمنام که هم‌زمان با ایام فاطمیه وارد این استان می‌شوند و در شهرهای رشت و تولم شهر صومعه سرا تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

پورخوش سعادت در ادامه با اشاره به حضور ۲شهید گمنام در رشت گفت: مراسم وداع با ۲شهید گمنام چهارشنبه(۱۱اسفند) بعد از نماز مغرب و عشا در مهدیه رشت و همچنین مراسم تشییع این ۲ شهید گمنام نیز پنجشنبه (۱۲ اسفند ماه) راس ساعت ۹ از دانشگاه آزاد پل طالشان آغاز و در مسکن مهر رشت تدفین خواهند شد.

وی در ادامه نیز عنوان کرد: مراسم وداع با ۲ شهید گمنام دیگر نیز در بخش تولم شهر شهرستان صومعه سرا برگزار میشود. زمان وداع با این دو شهید گمنام سه شنبه (۱۰ اسفند ماه) بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع تولم شهر و مراسم تشییع نیز راس ساعت ۹صبح روز چهارشنبه(۱۱ اسفند) از مقابل حوزه مقاومت بسیج تولمات برگزار و در محل پارک ساحلی این بخش، ابدان مطهر به خاک سپرده خواهد شد.

مسئول امور حرم شهدای گمنام گیلان خاطرنشان کرد: از شهدایی که در رشت تشییع می شوند یک شهید ۲۵ساله در عملیات کربلای ۴ در منطقه عملیاتی ام الرصاص در سال۶۵ و شهید دیگر جوانی ۱۹ساله در عملیات بدر در منطقه عملیاتی شرق دجله در سال ۶۳ به شهادت رسیده اند. همچنین از شهدایی که در تولم شهر تشییع می شوند یک ۱۸ساله و در عملیات بدر در منطقه عملیاتی شرق دجله در سال ۱۳۶۳ و شهید دیگر نیز ۱۹ساله و در عملیات ایزایی والفجر۸ در منطقه عملیاتی ام الرصاص در سال ۱۳۶۳به شهادت رسیده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه