مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

تحریم های اقتصادی عزت ایران را خدشه دار نخواهد کرد

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: دشمن با تحریم های اقتصادی نمی تواند آسیبی به نظام اسلامی برساند.

تحریم های اقتصادی عزت ایران را خدشه دار نخواهد کرد

به گزارش هشت دی؛ حجت الاسلام والمسلمین چهری عصر امروز در مراسم یادواره ی ۳۳ شهید زن استان گیلان در گلزار شهدای شهر رشت ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت بیبی دو عالم اظهار داشت: زندگی های ما امروز غبار آلود شده است و هر وقت دلمان بگیرد در کنار این شهدا آرام می گیریم، شهدایی که سربندشان یا زهرا(س) بود.

وی با بیان اینکه باید فاطمی زندگی کنیم و فاطمی بمیریم تصریح کرد: از زمان انقلاب تا دوران فتنه ۸۸و اکنون دیدیم که دشمن چگونه در صدد ضربه زدن به ما و باورهایمان بود.

چهری با اشاره به رشادت های شهدای ایران و اذعان به اینکه ایران در مقابل ۵۷ کشور دنیا جنگید افزود: ایران از ۲۴ کشور دنیا اسیر داشت یعنی جنگ با ایران همه جانبه بود اما نام شهدا آنقدر برکت داشت که یک وجب از خاک جمهوری اسلامی را به شهدا ندادیم.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعتقادات راسخ شهدا را مایه ی رسیدن ایران به جایگاه کنونی دانست و اظهار کرد: هیچ چیز مانع از خودگذشتگی شهدای ما نشد، اکنون میخواهند با تحریم های آنچنانی و نگاههای تند میخواهند ما را از عزتمان پایین بکشند.

وی با بیان اینکه اکنون نیز مدافعان حرم حاضرند برای دفاع از حریم ولایت جان خود را فدا کنند یاد آور شد : مادران باید با مدد از حضرت زینب فرزندان خود را شیر بدهند که اکنون زمان دفاع از ولایت است.

چهری با گواه گرفتن مادران شهدا گفت: مدد گرفتن از اهل بیت بود که شهدای ما به جایگاه های رفیع رسیدند.
حجت الاسلام چهری ضمن بیان روایتی از خادم حضرت زهرا (فضه) خاطر نشان کرد : خیلی از مادران شهدای ما خادمه ی زهرای مرضیه هستند.

وی ضمن اشاره به شبیخون فرهنگی دشمن گفت: امروز با استفاده از فضاهای مجازی بچه های ما را هدف گرفته اند، افتخار ما این است که فرهنگ، شهادت، ایثار و از خود گذشتگی با رفتن شهدا از بین نرفت.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه