کوچکی نژاد در گفتگو با 8دی مطرح کرد:

ضرورت هماهنگی دستگاه ها برای انتصاب مدیران / مدیر جدید مخابرات گیلان باید عزل و برای سایرین درس عبرت شود

نماینده مردم رشت بر هماهنگی دستگاهها برای نصب مدیران تاکید کرد و گفت: مدیر جدید مخابرات گیلان باید عزل و برای سایرین درس عبرت شود.

ضرورت هماهنگی دستگاه ها برای انتصاب مدیران / مدیر جدید مخابرات گیلان باید عزل و برای سایرین درس عبرت شود

به گزارش خبرنگار ۸دی، روز گذشته رسول آموئی از سوی شرکت مخابرات ایران به سمت مدیر جدید مخابرات گیلان معرفی شد.

اگرچه آموئی مشاور مدیرعامل مخابرات و مدیر بازرگانی این شرکت است و مدیریت شرکت را در چندین استان در کارنامه خود داشته اما گمانه زنی ها حکایت از عزل وی خبر می دهند.

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی در پاسخ به این سوال که چگونه ممکن است شخصی به این سمت منصوب و معرفی شود و سپس صحبت از عزلش در محافل و انجمن های استان می پیچد، اظهار داشت: انتصاب مدیر عامل جدید در شرکت مخابرات استان گیلان بدون اطلاع به استاندار و نمایندگان گیلانی در مجلس صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه معرفی شخصی در جایگاهی بدون هماهنگی رویه بدی است، افزود: معرفی کردن مدیری بدون هماهنگی با دستگاه ها به سمت مدیریت برای یک رده خدمتی در استان روش بسیار بدی است.

 نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مدیر جدید شرکت مخابرات گیلان باید مسئولیت قبلی خود برگردد، گفت: استاندار و نمایندگانی که مخالفت خود را با مدیر جدید شرکت مخابرات اعلام کرده اند، کار بسیار پسندیده ای انجام داده اند و وی باید برگردد.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به مسیر قانونی برای انتصاب مدیران تاکید و اظهار کرد: کسی که می خواهد به در مسئولیت مدیر کلی یک نهاد معرفی شود باید مراحل قانونی را طی کند.

کوچکی نژاد نتیجه ناتوانی در مدیریت این شرکت را موجب ضرر و زیان به مردم دانست و تصریح کرد: مخابرات یک مرکز خدمات رسان به مردم است که اگر بخواهد هماهنگ نباشد و مدیرش این توانایی را نداشته باشد مردم ضرر می کنند.

وی به ضرورت هماهنگی دستگاه ها برای معرفی مدیران تاکید کرد و افزود: شخص معرفی شده باید عزل شود تا برای دستگاه های دیگر درس عبرتی شود تا وقتی که می خواهند شخصی را انتخاب و معرفی کنند ابتدا هماهنگی های لازم را ترتیب دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
شما خیلی مردی به مشکلات کارمندان شرکتی مخابرات رسیدگی کن. ظاهرا مدید عامل جدید اول باید به حضور کدخدا برسند تا اینکه با اجازه او بتوانند ده را ..
بسیجی
آیا میدانید درمخابرات چه گذشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مخابرات حزب الهی
دولت اصلاحات و این اصلاحات یا از جمله جعفر زاده میخواد عنان همه ادارت و دستش بگیره این اقا هم نمی دونه با خودش چند چند . از شما هشت دی که رسانه ..هستی بیشتر انتظار میره حامی مخابرات باشی ....
در حاشیه