پدر شهید طاهرنیا در دیدار با اعضای بسیج اساتید گیلان:

آنقدر که از این حقوق های نجومی و اختلاس ها ناراحت شدم از رفتن جوانم ناراحت نشده ام + تصاویر

پدر شهید طاهرنیا گفت: خدا شاهد است آنقدر که از این حقوق های نجومی و اختلاس از بیت المال ناراحت شدم از رفتن جوانم ناراحت نشده ام.

آنقدر که از این حقوق های نجومی و اختلاس ها ناراحت شدم از رفتن جوانم ناراحت نشده ام + تصاویر

به گزارش ۸دی، به نقل از روشن خبر، شب گذشته جمعی از اعضای بسیج اساتید دانشگاه گیلان به همراه جانشین سازمان بسیج اساتید استان گیلان با خانواده شهید مدافع حرم سجاد طاهری نیا دیدار نمودند.
پدر شهید در این دیدار با اشاره به وصیت نامه فرزند شهیدش گفت: سجاد در وصیت نامه اش نوشت، اگر زمانی بدنم بدست دشمنان افتاد راضی نیستم که بیت المال برای پس گرفتن بدنم هزینه شود.

 

 

وی افزود: خدا شاهد است که آنقدر از این حقوق های نجومی و اختلاس ها از بیت المال ناراحت شدم از رفتن جوانم ناراحت نشده ام، وقتی امثال جوانانی مانند آقا سجاد تا این اندازه به بیت المال حساس بودند، برایم جای سوال است، مسئولین چگونه پاسخ سجادها را باید بدهند؟
پدر شهید مدافع حرم، سجاد طاهرنیا در ادامه با بیان اینکه امروز می شنیدم که آقای روحانی می گفتند: فقط مشت گره کردن کارساز نیست فریاد زدن کارساز نیست؟
بیان داشت: آقای روحانی پس فلسطین چه می شود؟ ۶۰ سال است مردم مظلوم فلسطین با همین مشت گره کرده ایستاده اند.

 

 

شایان ذکر است؛ شهید سجاد طاهرنیا در شب عاشورای حسینی در دفاع از حرم حضرت زینب(س) توسط تکفیری‌ها از ناحیه پهلو مورد اصابت قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

%image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt%

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
شرمنده خانواده معزز شهداییم.
در حاشیه