پس از واکنش ها به انتصاب مدیر غیر بومی مخابرات؛

آیا انتصاب مدیران گیلان به روش ترامپ صورت خواهد گرفت؟

پس از انتصاب رسول آمویی، نمایندگان گیلان ضمن نامه اعتراضی از استاندار استان خواستند مدیر جدید مخابرات را به جلسات راه ندهد.

آیا انتصاب مدیران گیلان به روش ترامپ صورت خواهد گرفت؟

به گزارش ۸دی، رودسریها در واکنش به مخالفت ها به انتصاب مدیر عامل غیربومی در مخابرات گیلان و برخورد نمایندگان است در این خصوص  نوشت:

شنبه هفته جاری خبری در رسانه های استان گیلان منتشر شد که از آمدن رسول آمویی به سمت مدیریت مخابرات گیلان خبر می داد. خبری که سریع مورد واکنش های بسیاری در استان نسبت به انتصاب فردی غیر بومی در این تصدی واقع شد و گفته می شود دو تن از مدیران مجموعه مخابرات در هنگام مراسم معارفه جلسه را نیز ترک کرده بودند.

واکنش ها نسبت به مدیریت یک شرکت خصوصی در طی دو روز گذشته آنقدر بالا گرفت که به گفته نماینده رشت ، نامه ای با امضای اکثریت نمایندگان گیلان به استاندار گیلان در اعتراض به این انتصاب ارسال شده است و از وی خواسته اند مدیر جدید مخابرات را به جلسات راه ندهد.

واکنش ها به این خبر پایان نیافت تا عصر روز گذشته یکی از رسانه های گیلانی براساس شنیده ها از لغو حکم مدیرعامل جدید خبر داد و نوشت :  تا اطلاع ثانوی مدیر جدید مخابرات منطقه گیلان با هماهنگی مسئولین مربوطه معرفی می شود.

و اما اگر نگاهی گذرا به این انتصاب داشته باشیم به این نتیجه خواهیم رسید شرکت خصوصی مخابرات می خواهد بر اساس دانش و توان نیروهای خود به هدف والایش دست یابد و از نگاه های سیاسی خود را برحذر دارد و این اقدام نمایندگان استان گیلان به گونه ای دخالت در یک شرکت خصوصی است و ایکاش آقایان نماینده اصل را بر توانمندی و دانش و دانایی می دانستند نه نگاه های سیاسی ، چرا که اینگونه  اقدامات، مصداق رفتارهای قبیله ای و جهان سومی است. تفکری که رئیس جمهور آمریکا نسبت به ورود مسلمانان و بالاخص ایرانیان به کشورش داشت و مورد مواخذه جهانی قرار گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه