مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

تشییع ۴ شهید گمنام در گیلان/ مراسم تدفین دو شهید در مسکن مهر رشت و دو شهید در تولم شهر صومعه سرا برگزار می شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، گفت: یازدهم اسفند و در آستانه شهادت حضرت زهرا(س) مراسم تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در استان گیلان برگزار می شود.

تشییع ۴ شهید گمنام در گیلان/ مراسم تدفین دو شهید در مسکن مهر رشت و دو شهید در تولم شهر صومعه سرا برگزار می شود

به گزارش ۸دی، رسول جلایی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران»، اظهار کرد: یازدهم اسفند و در آستانه شهادت حضرت زهرا(س) چهار شهید گمنام در استان گیلان تشییع و تدفین می شود.

وی با بیان اینکه از جمع چهار شهید گمنامی که وارد گیلان می شوند دو شهید در مسکن مهر رشت تدفین می شوند، گفت: یک شهید ۲۵ساله در عملیات کربلای ۴ در منطقه عملیاتی ام الرساس در سال ۶۵ به شهادت رسیده است و شهید دیگر جوانی ۱۹ساله در عملیات بدر در منطقه عملیاتی شرق دجله است که در سال ۶۳ به شهادت رسیده اند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان افزود: مراسم وداع با این دو شهید بزرگوار در شب پنجشنبه مصادف با شب شهادت حضرت زهرا(س) در مهدیه رشت برگزار خواهد شد.

جلایی ادامه داد: تشیع شهدا ساعت ۹ صبح از جلوی دانشگاه آزاد اسلامی از پل طالشان رشت آغاز شده و مراسم خاکسپاری در مسکن مهر رشت انجام می شود.

وی با بیان اینکه پیکر دو شهید دیگر در تولم شهر صومعه سرا تشیع و تدفین خواهند شد، گفت: یکی از این شهدا ۱۸ساله و در عملیات بدر در منطقه عملیاتی شرق دجله در سال ۱۳۶۳به شهادت رسیده است.

جلایی گفت: شهید دیگر ۱۹ساله و در عملیات ایزایی والفجر۸ در منطقه عملیاتی ام الرساس در سال ۱۳۶۳به شهادت رسیده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان بیان کرد: مراسم شب وداع این دو شهید عزیز در تولم شهر در شب چهارشنبه در مسجد جامع این شهر برگزار می شود.

جلایی خاطرنشان کرد: شهدای تولم شهر صومعه سرا در پارک ساحلی این شهر تدفین می شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه