فرهنگیان ماسالی:

۸ ماه است اضافه کار نگرفته ایم / کاری کنید ایام عید عرق شرم بر پیشانی پدران ننشیند

یکی از فرهنگیان بازنشسته ماسالی گفت: فرهنگیان بازنشسته سال ۸۸ آموزش و پرورش ماسال بعد از سی سال کار و گچ خوردن هنوز بخشی از پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده اند.

۸ ماه است اضافه کار نگرفته ایم / کاری کنید ایام عید عرق شرم بر پیشانی پدران ننشیند

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، در روزهای اخیر بسیاری از فرهنگیان گیلانی و ماسالی از عدم پرداخت معوقات خود گلایه کرده اند.

یکی از فرهنگیان بازنشسته ماسالی در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز گفت: فرهنگیان بازنشسته سال ۸۸ آموزش و پرورش ماسال بعد از سی سال کار و گچ خوردن هنوز بخشی از پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده اند.

وی افزود: هیچ کدام از مسئولین در این خصوص پاسخگو نیستند در حالی که بازنشستگان بعد از سال ۸۸ تمام حق و حقوق خود را دریافت کرده اند. با حقوق زیر یک میلیون چهار صد هزار توامن و دریافتی سیصد هزار تومان با لی قسط و نوه و بچه چه میتوان کرد؟

یکی از کارمندان ستادی آموزش و پرورش گیلان نیز با اشاره به احادیث در خصوص پرداخت حقوق کارگر پیش از خشک شدن عرقش گفت: الان ۸ ماه است که هیچگونه مبلغی بابت اضافه کار دریافت نکرده ایم. در حالی که استان های دیگر چندین ماه بیشتر از گیلان دریافت داشته اند.

وی افزود: با این شرایط نه تنها عرق کارمان خشک شده بلکه عرق شرم و نداری شب عید در قبال خانواده بر پیشنانی پدران خانواده نشسته است.

یکی دیگر از فرهنگیان شهرستان ماسال در این خصوص به خبرنگار ماسال نیوز گفت: اگر این اضافه کار همین ماه پرداخت نشود می رود در ۸ ماه و طبیعتا جز معوقات محسوب شده و مثل سایر معوقات به زمانی نامعلوم موکول می شود.

گفتنی است پیش از این نیز در آستانه شب یلدا در حالی که شاغلین آموزش و پرورش در انتظار دریافت زودتر حقوق برای برپایی جشن شب یلدا بودند، حقوق این ماه چند ماه دیرتر و در ماه بعدی پرداخت شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حامد
اضافه کاری ها در ادارات ایران بابت کار نکرده تعلق میگیرد.
در حاشیه