نماینده ادوار مجلس در گفتگو با 8دی:

خروج از تورم دروغ است و همچنان جامعه در رکود قرار دارد/ نیازمند تحرک در اقتصاد و تولید هستیم

نماینده ادوار مجلس و عضو سابق کمیسیون اقتصادی تورم فعلی در جامعه را زاییده رکود برشمرد و گفت: برای تحرک در جامعه نیازمند پویایی در اقتصاد و چرخه تولید هستیم.

خروج از تورم دروغ است و همچنان جامعه در رکود قرار دارد/ نیازمند تحرک در اقتصاد و تولید هستیم

ناصر عاشوری قلعه رودخانی در گفتگو با خبرنگار ۸دی در تشریح وضعیت رکود و تورم در اقتصاد کشور اظهار داشت: در خصوص آمار های نرخ تورم و رکودی باید به بانک مرکزی اعتماد کرد.

وی با بیان اینکه تنها سرعت رشد تورم در جامعه گرفته شده است، افزود: اگر بتوانند و توانسته اند تورم را مهار کنند و جلوی سرعتش را گرفته اند درست است این بدان معنا نیست که که به ۱۰ سال قبل برگشته باشیم.

نماینده ادوار مردم در مجلس شورای اسلامی تورم را زاییده رکود دانست و گفت: در بازاهای تولید، سرمایه، مسکن، زمین، طلا و ارز و غیره یک رکودی حاکم است بانک مرکزی و دولت باید در خصوص این وضعیت تدبیری کند.

عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اینکه جامعه نیازمند تحرک در اقتصاد و چرخه تولید است، اظهار کرد: دولت باید تزریق هایی را چه از بخش دولتی و چه از بخش های دیگر منابع در جامعه اعمال کند تا تحرکی در بازار پولی و مالی بشود و چرخه تولید و اقتصاد بچرخد.

عاشوری قلعه رودخانی ضایعات رکود را خیلی بالا دانست و افزود: مشکلاتی که رکود در جامعه پدید آورده برای مردم و جامعه زیاد است.

وی متذکر شد: باید استاندارد های مالی و سیاست های صحیح در اقتصاد رعایت شود و به تحرک جامعه اقتصادی توجه شود.

نماینده اسبق مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی کشور را همچنان در وضعیت رکودی دانست و گفت: اینکه گفته می شود از تورم عبور کرده ایم و بیرون آمده ایم درست نیست و همچنان جامعه ما در وضعیت رکود قرار دارد.

عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس وضعیت فعلی مسکن را مصداقی از رکود در اقتصاد برشمرد و بیان داشت: گردش پولی و نقدینگی بسیار ضعیف است و داد ستد کمتر است و خصوصا در بخش مسکن بسیار مشهود است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
از بین بردن سایه جنگ در اثر برجام هم از دروغهای بزرگ است. مخالفت عده ای در مورد تعامل با جهان هم دروغ است. ناراحتی از اسراییل از برجام نیز دروغ می باشد.متاسفانه تعداد دروغها زیادند و شمردن آنها دشوار است اما سوالی که باید بطور جدی در مورد اندیشید این است که چرا این دروغها مطرح می شود؟
در حاشیه