سریال «پایتخت 5» به کجا رسید؟

زمان فیلمبرداری فصل پنجم «پایتخت» بالاخره مشخص شد/ خانواده نقی معمولی به قبرس می‌روند

فصل پنجم سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم بالاخره از اواخر این ماه در کشور قبرس جلوی دوربین خواهد رفت.

زمان فیلمبرداری فصل پنجم «پایتخت» بالاخره مشخص شد/ خانواده نقی معمولی به قبرس می‌روند

به گزارش ۸دی، به نقل از فرهنگ، فصل پنجم سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری بالاخره از اواخر این ماه در کشور قبرس جلوی دوربین خواهد رفت؛ سریالی که پیش از این قرار بود تصویربرداری آن از هفته گذشته و در شهر آتن انجام شود که این مهم محقق نشد.

فیلمبرداری «پایتخت ۵» که به گفته الهام غفوری، با فصل های گذشته این سریال بسیار متفاوت است، ۴ ماه به طول خواهد کشید و قرار است فیلمبرداری در کشور قبرس و همچنین شهرک دفاع مقدس کشور انجام شود.

«پایتخت» از جمله سریال هایی است که فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۰ به روی آنتن شبکه اول سیما رفت و هر ۴ فصل آن با استقبال زیادی از سوی مخاطبان همراه شد تا جایی که شاید بتوان گفت «پایتخت» تنها سریال فصلی رسانه ملی به شمار می رود که تمام فصل های پخش شده آن با استقبال مواجه شده است.

قصه فصل پنجم «پایتخت» درباره خانواده‌ای است که مجبور می‌شود به دلایلی سر از آتن دربیاورد و بعد ماجراهایی برایشان اتفاق می‌افتد که باعث همبستگی و عشق و علاقه این خانواده به یکدیگر می شود.

محسن تنابنده، علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی، محمدرضا علیمردانی، هومن حاجی عبداللهی، سعید آقاخانی، سارا و نیکا فرقانی اصل از جمله بازیگران اصلی این فصل پنجم «پایتخت» به شمار می روند.

زمان پخش سری جدید «پایتخت» نیز همانند روال ۴ فصل گذشته این سریال در ماه مبارک ۹۶ خواهد بود؛ چرا که این ۴ فصل قبلی «پایتخت» نیز یا در ایام نوروز و یا ماه مبارک رمضان از شبکه اول سیما به روی آنتن رفته بود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه