تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان گیلان/ بابایی رفت، مولایی سرپرست شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان گیلان در سالن اجتماعات مهمانسرای المپیک رشت برگزار شد که در این مراسم افشین مولایی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان شد.

تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان گیلان/ بابایی رفت، مولایی سرپرست شد

به گزارش ۸دی نیوز، مراسم تودیع و معارفه مدیر کل اداره ورزش و جوانان گیلان با حضور صاحب حجتی، مدیر کل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان و جمعی از اعضای هیاتهای ورزشی و مدیران ورزشی شهرستانهای استان در سالن اجتماعات مهمانسرای المپیک رشت برگزار شد.

 در این مراسم افشین مولایی جایگزین محمد بابایی و به عنوان سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان گیلان منصوب شد.

گفتنی است افشین مولایی پیش از این معاونت ورزش استان‌های فارس، اصفهان و چهار محال و بختیاری را عهدار بوده است.

افشین مولایی سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان گیلان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله محمد بابایی، رویکرد علمی و استفاده از خرد جمعی را برای توسعه ورزش استان مورد تاکید قرارداد و افزود: زمانی مدیریت انجام کار به وسیله دیگران معنا می شد اما در عصر حاضر، مدیریت را انجام کار با هم و با استفاده از خرد جمعی می دانند.

molayi

وی با اشاره به اینکه دوران سوپرمن ها سالهاست که در جامعه اسلامی ایرانی به پایان رسیده است گفت: امروز دنیا به وسیله تیم ها اداره می شوند چراکه تیم های بزرگ کارهای بزرگی می آفرینند.

مولایی با تاکید بر استفاده از توانمندی های گیلان در سایه احساس مسئولیت جمعی افزود: با یک برنامه علمی و مدیریت راهبردی و با استفاده از تمام توان می توان افتخارات بزرگی در جامعه ورزش استان رقم زد.

سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره سیاست های مدبرانه دولت جدید اظهارکرد: دولت تدبیر و امید معتقد بر استفاده از خرد جمعی است و ما باید از این فرصتی که پیش رو داریم نهایت استفاده را نماییم چرا که اگر از این فرصتها به درستی بهره مند نشویم استان گیلان در گردونه رقابت جایگاه شایسته ای را کسب نخواهد کرد.

وی خدمت به مردم را وظیفه کلیه مسئولان دانست و ابراز کرد: اگر اعتراضی هم هست از عدم تفاهم مسئولان است ما باید با مطالعه عمیق تر و با برنامه ریزی درست نظرات همدیگر را بپذیریم و یک اتفاق بزرگ در ورزش استان را مدیریت نماییم.

سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به برنامه ریزی در جهت تعیین و تدوین چشم انداز ورزش گیلان و عملیات راهبردی در ورزش،پشتیبانی و اهداف عملیاتی در ورزش شهرستان ها خاطرنشان کرد: باید بسترهای لازم برای توسعه ورزش گیلان در ابعاد مختلف را مورد نقد و بررسی قراردهیم.

36512

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه