عضو شورای شهر رشت:

حقوق پرسنل شهرداری رشت امروز پرداخت می شود/ میزان درآمد روزانه شهرداری در دست بررسی است

عضو شورای شهر رشت گفت: هدف پرداخت به موقع حقوق پرسنل وکارگران شهرداری است و اولویت با پرداخت حقوق است.

حقوق پرسنل شهرداری رشت امروز پرداخت می شود/ میزان درآمد روزانه شهرداری در دست بررسی است

به گزارش ۸دی، مظفر نیکومنش در گفتگو با خبرنگار «دیارباران» در مورد وضعیت شهرداری رشت، اظهار کرد: درآمد روزانه شهرداری رشت در حال کنترل است و روزانه میزان درآمد شهرداری بررسی می شود.

وی با تأکید براینکه مشکلی در پرداخت حقوق پرسنل شهرداری وجود ندارد، تصریح کرد: شنبه هفتم اسفندماه حقوق و پاداش بهمن ماه پرسنل شهرداری پرداخت می شود.

عضو شورای شهر رشت در ادامه این مطلب اضافه کرد: حقوق اسفندماه پرسنل شهرداری رشت نیز بدون تعویق افتادن تا پایان سال پرداخت می شود.

نیکومنش با اشاره به این نکته که دو عضو شورای اسلامی شهر رشت به طور ثابت هر روز ساعت ۱۷، دریافتی های شهرداری را کنترل می کنند، اظهارکرد: هدف پرداخت به موقع حقوق پرسنل وکارگران شهرداری است و اولویت با پرداخت حقوق است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
آشنا همیشه آشنا
کذب محض است جناب سرهنگ شما به .... به ملت محجوب عادت کرده اید درمورد سطح خیابانها ودریافت اول نوبت پاداشهای آنچنانی وهمچنین پاداشهای برف که خودتان آنرا بحرانی کردید وعملکرد وقیحانه شهردار سکوت اختیارکرده اید بعد بازهم مظلوم نمائی میکنید ادعای وکیل بودن مردم را میکنید ؟اگر قضاوت را به مردم بسپارید وبا وجدان عمل کنید مطمئناًجواب دندان شکنی ازمردم خواهید گرفت که شما با عملکرد ضعیفتان خون به دل مردم شهرکردید که امیدواریم خداوند به یگانه بانوی مکرم اسلام که مانندی برای آن نیست وبحق خونی که شما به دل مردم کردید هرچه زودترجواب خداوند را بگیرید که خداوند منتقم وبیناست
در حاشیه