باز خوانی اولین میدان شهر سنگر/ نام این میدان را حدس بزنید؟

آن هایی که با این میدان آشنایی داشتند می توانند پاسخ درست بدهند اما مطمئناً کسی که هیچ آشنایی با این میدان ندارد گزینه های یک تا چهار را انتخاب می کند.

باز خوانی اولین میدان شهر سنگر/ نام این میدان را حدس بزنید؟

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از سنگرما، سال هاست که از افتتاح اولین میدان شهر سنگر می گذرد این در حالی است که پس از مدت ها نسبت به بخش های دیگر سنگر صاحب میدان شده بود.

چندین سال از افتتاح اولین میدان سنگر می گذرد ولی به خواسته مردم یک باز خوانی به این میدان خواهیم کرد.

DSC04551555511133643

با توجه به تصویر زیر نام میدان را حدس بزنید؟

meydan 4

۱-میدان شهدا

۲-میدان جهاد

۳میدان بسیج

۴-میدان رزمندگان

۵-هیچ کدام

آن هایی که با این میدان آشنایی داشتند می توانند پاسخ درست بدهند اما مطمئناً کسی که هیچ آشنایی با این میدان ندارد گزینه های یک تا چهار را انتخاب می کند.

می خواهیم به عقب بر گردیم زمانی که یک مجسمه در این میدان درست می شد، روی آن پرده انداخته بودند همه مشتاق بودند تاببینند که اولین میدان را چگونه وبا چه نمادی درست می کنند.

پس از مدتی کار تمام شد و همه مشتاقانه  برای دیدن این میدان لحظه شماری می کردند ، خلاصه کار تمام شد ونوبت به رونمایی از این مجسمه بود، پرده برداشته شد وهمه با مجسمه روبه روشدند که همه خانواده های شهدا وجانبازان، ایثارگران وهمه نیروهای انقلابی و ارزشی  را خوشحال کرده بود ولی این خوشحالی افراد بالا با نام گزاری این میدان به نام میدان شورا همه را نا امید کرد ویک علامت سئوال بزرگ که چرا میدان شورا؟ البته ما هم متوجه نشدیم که چرا؟

meydan 2

به هر حال از آن اتفاق چند سالی می گذرد که سنگر دارای میدانی دیگر شد اما این میدان برعکس میدان قبلی بود چون نام شهدا را داشت ولی نشان و نمادی از شهدا را نه!

meydan 5

امیدوراریم در تصمیم گیری ها همه جوانب در نظر گرفته شود و قداست وحرمت خون شهدا و همه کسانی که برای انقلاب زحمت کشیده اند در نظر گرفته شود.

meydan 3

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
پویا
مشکل مملکت ما الان اینه؟ با اصلاح این قضیه شکم مردم سیر میشه؟! وای که شما چقدر اب...
ناشناس
شاید به نظر شما مشکل بزرگی نباشه ولی یه درده شورا هایی که پول رای می خرند از این قبیل کار ها انجام می هند وبه خاط این که آن اطراف یکی از شورا ساختمان ومغازه وزمین داره این نام گذاشتند پویا جان نشون دادن این چیزها برای سیر کردن شکم مردم نیست ،هدف مغز واعتقادات مردمه که بخش سنگری که 220شهید بیشترین شهیددر بخش های استان را داره واز هر لحاظ بجز عمرانی سر تر از بخش های دیگر استان گیلا نه این جوری دارن کم کاری میکنن این که خیلی کوچه و..
mojtaba313
برادر پویا اینقد شکمت خالیه که اینجا میگی؟؟! نه داداش شکم پر نمیشه ولی این همه حرمت شکنی !!!حداقل یکیش جبران میشه
در حاشیه