افشاگری دهیار شاندرمنی:

در سال ۹۴ کل سهمیه قیر گیلان سیزده هزار تن بود اما امسال فقط بیست هزار تن به صومعه سرا اختصاص داده شد!

دهیار پاشکم شاندرمن گفت: سهمیه قیر گیلان در سال ۹۴ سیزده هزار تن بود اما سال ۹۵ فقط ۲۰ هزار تن به صومعه سرا اختصاص داده شد.

در سال ۹۴ کل سهمیه قیر گیلان سیزده هزار تن بود اما امسال فقط بیست هزار تن به صومعه سرا اختصاص داده شد!

به گزارش ۸دی،‌ ابراهیم ملک نژاد دهیار روستای پاشکم در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز با اشاره به وضعیت آسفالت معابر شهری و روستایی در شهرستان ماسال گفت: شاید انتقاد من به گوش مسئولین نرسد اما یاد گرفته ام که حرفم را بدون رودربایسی بزنم.

وی افزود: از رئیس برنامه و بودجه و یا مدیر کل روستایی عشایری استانداری خواهش می‌کنم در تخصیص بودجه دقت بیشتری داشته باشند و وسعت و جمعیت را هم در نظر بگیرند.

ملک نژاد ادامه داد: مسئولی که سهمیه قیر یک استان را به یک شهرستان داده است باید مواخذه شود که چرا در حق بسیاری از شهرستان ها اجحاف کرده است؟

دهیار روستای پاشکم ضمن انتقاد از تبعیض در تخصیص آسفالت اظهار داشت: در حال حاضر آسفالت در شهرستان ما و بطور اخص در روستای پاشکم وضعیت خوبی ندارد. این به دلیل شهرستان صومعه سرا است که بغل دست ماست.

دهیار پاشکم افزود: سهمیه قیر استان گیلان در سال ۹۴ سیزده هزار تن بود اما در سال ۹۵ ما می‌بینیم فقط بیست هزار تن به شهرستان صومعه سرا اختصاص داده شده است و ما از این نعمت بی بهره هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شاهپور
حق با آن انزلي چي بود كه مي گفت مملكت...
در حاشیه