مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گیلان:

مگر مردم با هم قهرند که حرف از آشتی ملی می‌زنید؟

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گیلان با اشاره به اینکه یک عده امروز به‌دنبال برقراری رابطه با آمریکا هستند گفت: مردم با کسانی قهرند که می‌خواهند پای آمریکا و انگلیس را به کشور باز کنند.

مگر مردم با هم قهرند که حرف از آشتی ملی می‌زنید؟

به گزارش ۸دی به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری عصر امروز در مراسم یادواره شهدای والامقام منطقه سیاهکلرود بخش چابکسر اظهار داشت: مردم با کسانی‌که می‌خواهند پای آمریکا و انگلیس را به کشور باز کنند قهرند و آشتی نخواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: به برخی‌ها که امروز صحبت از آشتی ملی می‌کنند باید پرسید مگر مردم با هم قهرند که حرف از آشتی ملی می‌زنید؟ مردم با همدیگر قهر نیستند و هیچ مشکلی با هم ندارند.

تسخیری تصریح کرد: مردم با کسانی قهرند که با امام، نظام، رهبری و انقلاب دشمنی کردند؛ همان‌هایی که پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را در کشورمان بالا گرفتند و شعار “نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران” را سر دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان افزود: همین فتنه‌گرانی که دم از آشتی ملی می‌زنند همان‌هایی هستند که گفتند امام را در موزه‌های تاریخ باید ببینیم زیرا اینها خون ۲۲۲ هزار شهید دوران دفاع مقدس را ندیدند.

وی با اشاره به اینکه یک عده امروز به‌دنبال برقراری رابطه با آمریکا هستند اظهار داشت: مردم با کسانی قهرند که دستشان را در دستان اجانب می‌گذارند و می‌خواهند پای آمریکا و انگلیس را به کشور باز کنند.

تسخیری مجالس شهدا را محافل تجدید بیعت با شهدا خواند و گفت: امروز پاسداشت مقام شهدا بر همگان یک تکلیف است و بر ما واجب است تا با تاسی از سیره شهدا از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شهدا در وصایای خود پشتیبانی از ولایت فقیه را مورد تاکید قرار داده‌اند بیان کرد: شهدا با تاسی از سیره شهدای کربلا در راه پشتیبانی از ولایت از همه چیز خود گذشتند و این‌گونه جاودانه شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه