دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان؛

عمامه ای که انگلیسی باشد حتما بر سر آن کلاه می رود

دبیر جبهه فرهنگی گیلان گفت: اخیرا گفته اند بر سر عمامه کلاه نمی رود چرا نمی رود عمامه ای که انگلیسی باشد حتما بر سر آن کلاه می رود.

عمامه ای که انگلیسی باشد حتما بر سر آن کلاه می رود

به گزارش ۸دی، به نقل از بهجت نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان شب گذشته در یادواره دانشجوی شهید ایوب پورخوش سعادت که در مسجد ولی عصر(عج) بالامحله فومن برگزار شد اظهار کرد: در سالگرد شهادت شهیدی چون ایوب پورخوش سعادت لاجرم نباید از نام این شهید بگوئیم بلکه باید رسم و طریقت این شهید والامقام را شرح دهیم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به مقام شهادت گفت: شهید کسی است که می تواند مشاهده کند و ببیند و به مقام شهود برسد لذا قرآن می فرماید اگر دوست دارید به مقام شهادت برسید باید ایمان شما به حالت استقرار برسد.

وی ضمن بر شمردن انواع ایمان افزود: ما دو نوع ایمان داریم که اول ایمان عاریه ای می باشد که تا لحظه مرگ همراه انسان است، ایمانی است که رسوخ در روح و قلب انسان نکرده است و ملکه جان ما نشده است چرا که امام کاظم(ع) می فرماید “ایمان عاریه ای تا لحظه مرگ همراه انسان است” و به محض دیدن جناب عزرائیل همه چیز از خاطر انسان می رود، که معصوم (ع) فرمودند که در روز قیامت بسیاری از مسلمانان نام پیامبر(ص) را از یاد می برند. ایمان مستقر هم مانند ایمان شهید چمران می باشد که ابدا درگیر اعتبارات دنیا نمی شود. این ایمان، ایمان آگاهانه است، ایمان توأم با درک و شعور است، ایمانى است که از روى بصیرت با چشم باز بدون ترس از اشکال به وجود آمده باشد.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه بیان داشت: جناب عباس بن علی(ع) شهیدی است که به تعبیر امام سجاد(ع) شهدای عالم  باید به مقام او غبطه بخورند چرا که شهیدی است که در اوج ایمان هجرت کرد و جهادش در اوج بود. در جنگ بدر ۳۱۳ نفر با کفار جهاد کردند در مقابل لشکر ۹۰۰ نفری کفار که خداوند ۵۰۰۰ ملائکه را به امداد سپاه مسلمین می فرستد و برای حفظ اسلام و در رکاب پیغمبر بزرگ اسلام مجاهدت کردند و از آن ۳۱۳ نفر۴۴ نفر زنده ماندند که در مواجهه با نفاق در جهاد کبیر آنهائی که با کفار برای اسلام شمشیر زده بودند موفق نشدند.

اگر ایوب پورخوش سعادت امروز حاضر بود در مقابل این ذلت ها چه می کرد؟
این فعال فرهنگی برجسته استان گیلان ضمن بیان نکوهیدن تبعیت از کفر در جامعه اسلامی بر مبنای منطق قرآنی افزود: تبعیت از کفر بر مبنای آیات قرآن ابدا در جامعه اسلامی پذیرفته نیست و باید پرسید چگونه است که وزیر امور خارجه سوئد برای انعقاد قرارداد تجاری که از بازار ایران می خواهد سود ببرد بر خلاف تمام موازین بین المللی مراسم امضای قرارداد را در منزل سفیر آن کشور برگزار می کند چرا چون بانوانی که همراهش بودند نمی خواستند شئونات جامعه اسلامی را رعایت کنند لذا عزت مسلمانان را زیر سوال بردند و برخی از مسئولین کشور در آن مراسم رفتند و در کنار بانوان بی حجاب با لبخند خود قرارداد تجاری به نفع آن کشور امضا کردند و بعد از یک هفته نمایند سوئد در سازمان ملل اعلام کرد که در جمهوری اسلامی ایران حقوق بشر رعایت نمی شود. در آن قرارداد قرار شد ما ۱۵۳۰ اتوبوس از سوئد خریداری کنیم به جای اینکه بیائیم خودروسازی خود را تقویت کنیم تا خودمان تولید کنیم اما با وارادات ضربه به اقتصاد خودمان زدیم یا آن شرکتی که متعلق به فلان آقا زاده است در قراردادی با شرکت اتریشی می خواست آشپز از اتریش بیاورد تا به ما آشپزی یاد بدهد.لذا باید گفت اگر ایوب پورخوش سعادت امروز حاضر بود در مقابل این ذلت ها چه می کرد؟

عمامه ای که از جنس انگلیسی باشد حتما بر سر آن کلاه می رود
حجت الاسلام و المسلمین مهدوی با اشاره به جهاد کبیر تصریح کرد: جهادی کبیر به این معناست که از کفر تبعیت نشود چرا که اگر روزی دشمن با تانک به سراغ ما آمد ایوب پورخوش سعادت ها رفتند تا امنیت کشور را تامین کنند اما امروز که دشمن و کفار درصدد نفوذ و ضربه به جامعه اسلامی ما می باشند ایوب پورخوش سعادت ها در کجای مراکز تصمیم گیری راهبردی کشور قرار دارند؟یا اخیرا گفته اند بر سر عمامه کلاه نمی رود چرا نمی رود عمامه ای که از جنس انگلیسی باشد حتما بر سر آن کلاه می رود مگر بر سر عمامه سیاه علی محمد باب از سفارت انگلیس کلاه نرفت و آن فتنه بابیت و بهائیت به وجود نیامد؟ابوموسی اشعری هم بر سرش عمامه بود مگر کلاه بر سرش نرفت؟ لذا اوج جهاد اینجاست که خودمان اتوبوس تولید کنیم مگر مائی که ماهواره به فضا تولید کردیم از تولید اتوبوس عاجزیم که ۱۵۳۰ دستگاه از خارج باید وارد کنیم و برخی به دروغ نه یک بار نه دو بار بلکه بارها اعلام کرده اند ما از رکود خارج شدیم کدام خروج؟ چرا در دولت راستگویان دروغ می گوئید؟یا آن آقائی که می گوید ما فقط توان صادرات آب گوشت بزپاش داریم لذا باید رئیس جمهور کشور او را از تمامی مناصب برکنار می کرد.

با حقوق های نجومی که می گیرید از درد مردم مستضعف و بینوا خبر ندارید/شما مسئول جامعه ای هستید که قرآن باید در آن حاکم باشد نه دستورالعمل هائی بر مبنای تفکر غربی لیبرالی!
دبیر جبهه فرهنگی استان گیلان تاکید کرد: برخی از مسئولین می گویند بنده در یادواره های شهدا جملات سخیف به کار می برم لذا به من بگوئید آیا سفیر سوئد وزیر امور خارجه کشور ما را به ذلت نکشید؟ در کجای عالم این گونه بر خلاف موازین بین المللی قرار داد امضا می کنند؟ ما آنقدر شهید نداده ایم که بعد از ۳۸ سال که از انقلاب گذشت عزت مومنانه شیعیان امیرالمومنین(ع) در این کشور علوی زیر سوال برود.آیا بنده که عزت جمهوری اسلامی را می خواهم  به تعلقات جناحی متهمم؟ شما که در مدیریت به جای اینکه سبک مدیریت شهید باکری ها را دنبال کنید سبک مدیریت لیبرالی و اشرافی را برگزیده اید و با حقوق های نجومی که می گیرید از درد مردم مستضعف و بینوا خبر ندارید.بنده به آن مسئولینی که جملات ما را سخیف می دانند می گویم بروید و دوباره به قرآن و نهج البلاغه رجوع کنید شما مسئول جامعه ای هستید که قرآن باید در آن حاکم باشد نه دستورالعمل هائی بر مبنای تفکر غربی لیبرالی!لذا باید گفت سخیف آنهائی حرف می زنند که مدیران گیرنده حقوق های نجومی را ذخیره انقلاب می دانند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
«عمامه انگلیسی»حرف قابل تاملی است
در حاشیه