نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس:

مسئولان دولتی اقدامات اقتصادی را پشت گوش انداخته‌اند‌/ در انتخابات بعدی خود را به آب و آتش نزنیم ‌

نماینده مجلس گفت: مسئولان دولتی اقدامات اقتصادی را پشت گوش انداختند و هنوز پی به ارزش اقتصاد مقاومتی نبرده اند.

مسئولان دولتی اقدامات اقتصادی را پشت گوش انداخته‌اند‌/ در انتخابات بعدی خود را به آب و آتش نزنیم ‌

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، ذبیح الله نیکفر عصر روز گذشته در جلسه معارفه بخشدار جدید لاهیجان، اظهار داشت: اگرچه در نظام اسلامی آمار و ارقام برای ما مهم است اما ما ارزش کار را با اعتقاداتمان می‌سنجیم و این عملکرد همان مدیریت جهادی است که مدنظر مقام معظم رهبری است.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نگاه ارزشی به اعتقادت می‌تواند ما را به آنجایی برساند که مقام معظم رهبری در چند روز اخیر فرمودند که ما باید منتظر آن وعده‌های الهی باشیم.

وی ابراز داشت: طبق فرمایشات رهبر انقلاب ما نباید با بهانه تراشی‌های واهی فرصت سوزی کنیم چرا که ولایت امر به ما می‌گوید این‌ مسئولیت‌ها فرصتی برای خدمت‌رسانی به مردم است و باید بدون توقع و فداکارانه وظیفه خود را به انجام برسانیم.

نیکفر با اشاره به فراز دیگری از فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مراجعات مردمیگفت: تسهیل، تسریع، تکریم و اعتمادسازی به‌عنوان چهار شاخصه مهم در اقدامات مسئولان حائز اهمیت است و باید مدنظر قرار بگیرد.

وی افزود: مسئولان دولتی اقدامات اقتصادی را پشت گوش انداختند و تا زمانی که ما جایی مانند تحریم‌ها گیر افتادیم پی به ارزش اقتصاد مقاومتی نبردند و امسال نیز که اقدام و عمل نامیده شد باید ببینیم چقدر عمل کردیم و مردم با عملکرد ماست که به آینده نظام امیدوار می‌شوند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با نقل حدیثی از  امام صادق(ع) گفت: این امام بزرگوار فرموده است شما با عمل هایتان مردم را دعوت به دین کنید ما نیز با عملکرد خودمان باید مردم را به نظام و ارزش‌های انقلاب دلگرم سازیم.

نیکفر افزود: ما باید بدانیم که خدای میدان سیاست، خدای میدان اقتصاد، خدای میدان اجرایی با خدای میدان جنگ یکی است و همانطور که برای پیروزی بر دشمنان خودمان در قالب دفاع مقدس در جنگ ایران و عراق توکل داشتیم حالا نباید توجه خود را به این مسائل از دست بدهیم.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  تاریخ هر ملتی هویت آن ملت است اظهار داشت: گذشته ما چیزی کم ندارد و آثار تاریخی در شهرستان لاهیجان باعث افتخار ماست و لاهیجان از نظر آثار و بناهای تاریخی بسیار غنی است.

وی با اشاره به سالگرد انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۷ اسفند گفت: اگر از انتخابات اسفند ۹۴ درس گرفته باشیم در انتخابات آتی شورای شهر خودمان را به آب و آتش نمی‌زنیم چرا که خداوند می‌تواند در قلب‌ها تحولی ایجاد کند که همه مدیریت‌ها و پیش بینی‌های ما را بر هم بزند.

نیکفر درباره انتخابات ریاست جمهوری پیش رو ابراز داشت: پیش از این بارها گفته‌ام و باز هم تکرار می‌کنم، پس از انتخابات هر کسی که حکمش تنفیذ شد او رئیس جمهور ماست و کسی فکر نکند که در نظام اسلامی با رفتن به صحنه‌های مختلف می‌تواند جایگاه ویژه‌ای پیدا کند.

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه