امام جمعه شفت:

رفع حصر جوانان تحصیل کرده بیکار در خانه ها دغدغه نمایندگان باشد/ مسئولان در رفع مشکلات مردم همت کنند

امام جمعه شفت بر رفع مشکلات جامعه از سوی مسئولان تاکید کرد و گفت: رفع حصر جوانان تحصیل کرده بیکار در خانه ها دغدغه مسئولان باشد.

رفع حصر جوانان تحصیل کرده بیکار در خانه ها دغدغه نمایندگان باشد/ مسئولان در رفع مشکلات مردم همت کنند

به گزارش خبرنگار ۸دی از شفت، حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالله هاشمی در خطبه های وحدت بخش و دشمن شکن این هفته شفت به رعایت تقوای الهی تاکید کرد و اظهار داشت: باید عملکرد انسان ها در جهت سیر صعودی و کمال باشد.

وی با بیان اینکه اگر کسی تقوای الهی را رعایت کند به کمال می رسد، افزود: حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها نمود عینی از کمال انسانی است.

امام جمعه شفت با بیان اینکه همه موجودات طعم مرگ را خواهند چشید، گفت: مرگ یکی از فرمان های تخلف ناپذیر الهی است.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه سیر قهقرایی موجب تزلزل اسلام ناب می شود، اظهار کرد: اگر کسی تقوای الهی را رعایت نکند مطمئنا به سیر قهقرایی و نزولی می رسد.

خطیب جمعه شفت به بیان ارزش های اسلامی در مراسمات ایام فاطمیه تاکید کرد و گفت: باید بیاناتی را از سیره عملی حضرت زهرا سلام الله علیها ارائه کرد که ندای حق و کلام الله المجید را منعکس می کند.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه اگر کسی ذکر لا اله الله را هنگام مرگ قرائت کند مومنانه از دنیا می رود، اظهار داشت: منظور از لحظه مرگ لحظه سخت جان کندنی است که انسان نه می تواند حرف بزند نه راه برود بلکه تنها کسانی می توانند سکرات موت را به راحتی عبور کنند که تقوای الهی را رعایت کنند و عبد واقعی خدا باشند.
خطیب جمعه شفت با انتقاد از طرح آشتی ملی و مهم بودن مضوع مذکور اشاره داشت و بیان کرد: قرآن هرگز نگفته که بی صدا رنج بدهید و ملتی که تحت رهبری امام خامنه ای یک ملت ایستاده و وحدت است چنین الفاظی در شان ملت ایران نیست.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه مردم با هم قهر نیستند و با هم آشتی هستند، گفت: اگر نماینده ای دغدغه ای برای حصر خانگی دارند بیکاری و اشتغال جوانان و ازدواج آنها دغدغه رفع حصرشان باشد.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبری رفع دغدغه های مردم از وظایف مسئولین است، افزود: باید تصور مسئولین از بچه ای که آواره و گرفتار در سیل هستند این باشد که مشکلاتشان رفع باشد.

امام جمعه شفت با بیان اینکه اکنون باید مشکلات موجود حل شود و نباید مشکل را در گردن دولت گذشته انداخت، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری چند صباحی دیگر شما هم می شود جز گذشتگان پس نباید مشکل را رها کرد و بی تفاوت ماند.

خطیب جمعه شفت با بیان اینکه باید کارنامه مسئولین در سال اقدام و عمل منتشر شود، اظهار کرد: همه مسئولین موظفتند کارنامه عملیاتی خود از سالی که با عنوان اقتصاد گذشته برای مردم تشریح کنند.

وی با بیان اینکه نباید گفت اگر برجام نبود این چنان و آنچنان می شد، افزود: مستکبران از عهده لبنان و غزه نتوانستند بر بیایند چطور ممکن است به خود جرائت دهند و ایران را تهدید کنند.

وی با تقاضا از مردم مبنی بر مصرف کالای ایرانی تاکید کرد: تقاضای عاجزانه همه آحاد جامعه استفاده از کالای ایرانی و سرمایه ایرانی است و برای تهیه پوشاک و کالاهای آخر سال انتظار می رود از کالاهای ایرانی استفاده کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه