حجت الاسلام کریمیان تصریح کرد:

رفتار دستگاه دیپلماسی خلاف تفکر امام مبنی بر استکبار ستیزی است/ آشتی ملی مفهومی ندارد

حجت الاسلام کریمیان با بیان اینکه امریکا علاوه بر تطمیع عمل نیز می کند، گفت: مقام معظم رهبری فرموده است ممکن است در مجلس خبرگان رهبری هم نفوذی داشته باشیم.

رفتار دستگاه دیپلماسی خلاف تفکر امام مبنی بر استکبار ستیزی است/ آشتی ملی مفهومی ندارد

به گزارش خبرنگار ۸دی از شفت، حجت الاسلام والمسلمین کریمیان در جمع ناظران امین هیئت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شفت به مطالبات رهبری از برگزارکنندگان انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها بر تحقق تمدن اسلامی تاکید کرده اند.

وی با بیان اینکه راه انقلاب ادامه داشته اما همچنان تحقق پیدا نکرده افزود: انقلاب زمانی تحقق پیدا می کند که ظهور حضرت قائم رقم بخورد.

مسئول سابق نهاد نمایندگی ولیه فقیه در دانشگاهای آزاد گیلان با اشاره به اینکه ایران تاکنون راه پر افتخاری را طی کرده است، گفت: ایران اکنون جز کشورهای برتر در رده های دفاعی و امنیتی و استراتزیکی جهان است.

حجت الاسلام کریمیان کارنامه جمهوری اسلامی ایران را بسیار درخشان توصیف کرد و اطهار داشت: بسیاری از افراد خدمات جمهوری اسلامی را یا نمی بینند یا به صورت خدشه دار معرفی می کنند.

وی به راهکارهای مانده به تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران اشاره داشت و تصریح کرد: باید دیدگاه رهبری را نسبت به راهکارها و آسیب های پیش رو را که اعلام میکند را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

مسئول سابق نهاد نمایندگی ولیه فقیه در دانشگاه های گیلان با اشارهربه اینکه در گفتمان رهبری مسئله نفوذ بسیار یاد شده، افزود: معظم له به تشریح اجزلی متفاوتی از مسئله نفوذ پرداخته که نشان دهنده اهمیت موضوع است.

حجت الاسلام کریمیان در تشریح نفوذ گفت: نفوذ به تیری گفته می شود که در جان انسان می نشیند و آن را درک می کند.

وی با بیان اینکه مسئله نفوذ در صدر اسلام هم دیده می شود، بیان داشت: در تمدن اسلام مسئله نفوذ باعث شد که همسر پیامبر هم دچار نفوذ شود و این برخلاف ادعای برخی ها یک توهم نیست.

مسئول سابق نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های گیلان با اعلام اینکه آمریکا بزرگترین قدرت نفوذ در بین ما است، افزود: دستگاه دیپلماسی یک تابو بزرگ را شکسته است و رفتار دستگاه دیپلماسی خلاف تفکر امام مبنی بر استکبار ستیزی و آمریکا ستیزی است.

حجت الاسلام کریمیان با بیان اینکه امریکا علاوه بر تطمیع عمل نیز می کند، گفت: مقام معظم رهبری فرموده است ممکن است در مجلس خبرگان رهبری هم نفوذی داشته باشیم.

وی با اشاره بر اینکه وقتی نفوذ رخ دهد کسی قبول نمی کند که شخص نفوذی لست خاطرنشان کرد: دشمن هدف دارد و هدفش القا کردن توهمات یر مسئولین است.
مسئول سابق نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد گیلان با اشاره به اینکه دشمن حق دارد از سپاه و شورای انقلاب ناراضی و ناراحت باشد، گفت: بسیجیان و شورای نگهبان از استوانه های نظام اسلامی هستند و با دشمن زاویه دارند و از این جهت مانع بزرگ برای نفوذ در کشور هستند.

حجت الاسلام کریمیان با ابراز ناراحتی از بیانات معاونان رئس جمهور و برخی از وزرای دولت ، اذعان داشت: چطور تصور دولت مردان ما بر ناتوانی کشور تاکید میکند در حالی که به گفته مقامات امریکایی ایران جز کشور های برتر دفاعی جهان لست.

وی با حیله دشمنان مبنی بر تفکیک ملت از دولت اشاره کرد و گفت: مسئله حقوق های نجومی و دلبستگی های حزبی از اصلی ترین اشتباهات محاسباتی است.

مسئول اسبق نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد گیلان از گفتمان سازی آشتی ملی در کشور به شدت انتقاد کرد و گفت: چطور ممکن است در کشور قهر ملی حاکم باشد در حالی که ظلم ها و جفاهای بسیاری بر ملت تحمیل شد.

حجت الاسلام کریمیان در ادامه این نطلب افزود: مگر امام علی با خلیفه های عصر آشتی کرد که ما بخواهیم با کسانی که دختر بسیجی را در خیابان به خاطر شهرت و قدرت عریان میکند، آشتی کنیم.

وی با بیان اینکه ما به احترام حسین از حر میکذریم بیان داشت، آشتی ملی مفهومی ندارد، کسی که اسلام و ولایت فقیه و مردم را قبول ندارد چطور می توانیم با آنها آشتی کنیم.

مسئول سابق نهاد نمایندگی ولیه فقیه در دانشگاه های آزاد گیلان مسئله نفوذ را از دغدغه های اصلی رهبری برشمرد و گفت: مردم مسلمان نسبت به اتفاقات روزمره حساسند و به هیچ وجه از کسانی که خقشان را زیر پا گذاشتند نمی بخشند.

حجت الاسلام کریمیان با تاکید بر اینکه برخی ها برای گفتگو با امریکا به له می زنند ادامه داد: برخی ها حریص هستند و تمام هم و غمشان این است که ما کثیف هستیم و ما را از کشورشان بیرون میکنند.

وی با بیان اینکه خیلی ها به کشور امریکا برای تحصیل سفر میکنند اما چیزی از انقلاب نمی فهمند افزود: چند نفز از دانشجویان و دانشمندان ما برای تحصیل به امریکا رفته اند و مانند شهید آوینی و چمران به کشور برگشته اند.

مسئول سابق نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد گیلان با اشاره به نتیجه مطالعات مرکز معتبر جهانی اشاره داشت و گفت: به گفته آنها در چند دهه آینده ایران به دلیل نزدیکی رابطه با غرب مستعمره اتحادیه اروپا و آمریکا می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
مدعیان اعتدال و استحاله طلبان به جای استکبار جهانی و کشورهای مستکبر می گویند«قدرت های بزرگ». تازه در جریان پذیرش برجای(برنامه جامع اقدام یکطرفه)از اینکه با کشورهای مستکبر صحبت کردیم کلی خوشحال شدیم.الآن فکر می کنم ما نباید بخاطر عدم اجرای تعهدات امریکا در «برجای» ناراحت باشیم؛زیرا امریکا از قدرتهای بزرگ است،با ادبیات انقلابی هم بخواهیم صحبت کنیم امریکا از کشورهای مستکبر است و نباید از او انتظار اجرای تعهد داشته باشیم.
در حاشیه