مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

افرادی به ظاهر انقلابی در فتنه ۸۸ جاده صاف‌کن دشمن شدند

تسخیری ایجاد انحراف در نظام را مهم‌ترین هدف دشمن در فتنه ۸۸ عنوان کرد و گفت: در فتنه ۸۸ سران فتنه به دنبال آشوب در کشور بودند.

افرادی به ظاهر انقلابی در فتنه ۸۸ جاده صاف‌کن دشمن شدند

به گزارش ۸دی به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری در دوره تربیت و تعالی فرماندهان پایگاه‌های لنگرود با بیان اینکه نهضت ایران اسلامی به رهبری حضرت امام(ره)بر دشمن فائق آمد و به پیروزی رسید اظهار کرد: این موضوع برای دشمنان گران آمد و برای سرنگونی این نظام از همان ابتدا توطئه و دسیسه‌های مختلفی را علیه ایران اسلامی پیاده کردند.

وی ایجاد انحراف در انقلاب اسلامی با استفاده از عناصر خودفروخته و نفوذی داخلی را از دسیسه‌های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: دشمن در فتنه ۸۸ با استفاده از عناصر خودفروخته داخلی به دنبال آشوب در کشور بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه افرادی به ظاهر انقلابی در فتنه ۸۸ جاده صاف‌کن دشمن شدند افزود: در زمان پیامبر اسلام نیز کسانی بودند که اسلام را قلباً قبول نداشتند و تحت تأثیر شرایط آن زمان به اسلام روی آوردند بنابراین پس از ارتحال پیامبر اسلام بلافاصله جانشین برحق پیامبر را کنار زده و در دین اسلام انحراف ایجاد کردند و با این کار مرتکب گناهی نابخشودنی شدند.

وی ولایت و امامت را از اصول مهم اسلام دانست و افزود: افرادی که اصل امامت و ولایت را انکار می‌کنند مرتد هستند.

تسخیری ایجاد انحراف در نظام اسلامی را مهم‌ترین هدف دشمن در فتنه ۸۸ عنوان کرد و گفت: در فتنه ۸۸ برخی از افراد و سران فتنه با حمایت‌های پنهانی غرب به دنبال ایجاد آشوب و انحراف در کشور بودند.

وی با اشاره به اینکه در فرازی از خطبه حضرت زهرا(س)آمده است «شیطان به کمک افراد پیاده نظامش اهدافش را دنبال کرده و پنهانی از این افراد حمایت می‌کند تا به اهدافش برسد»، تصریح کرد: فتنه ۸۸ نیز نمود عینی همین موضوع بود که با درایت رهبری و بصیرت مردم انقلابی ایران اسلامی به زباله‌دان تاریخ فرستاده شد.

این مسؤول با تأکید بر هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: بصیرت دینی و سیاسی در زمان حاضر یکی از راهکارهای اساسی برای حفظ نظام و انقلاب است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه