مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان:

سپاه نقش ویژه‌ای در تسریع عملیات برق‌رسانی در برف اخیر استان گیلان داشت

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: تجهیزات سپاه استان کمک ویژه‌ای در تسریع اقدامات عملیات برق‌رسانی بحران برف اخیر داشت.

سپاه نقش ویژه‌ای در تسریع عملیات برق‌رسانی در برف اخیر استان گیلان داشت

به گزارش ۸دی، جمشید طالبی ظهر امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه استان گیلان در بارش برف گذشته بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در شبکه توزیع برق آسیب دیده است اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود بارش برف اخیر بیش از ۶ میلیارد تومان به شبکه توزیع برق استان خسارت وارد کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با تاکید بر اینکه در بارش برف اخیر در گیلان برق بیش از ۲۳۰ هزار مشترک در استان قطع شد افزود: این میزان از مشترکان شامل ۴۵۱ روستا در گیلان می‌شد.

طالبی با بیان اینکه شدت و تداوم بارش برف موجب خاموشی‌های گسترده در استان شد تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده از سوی ستاد مدیریت بحران و آمادگی‌های از قبل و پیش بینی‌ها، ماموران برق استان تلاش ویژهای در راستای رفع خاموشی‌ها در مناطق بی برق انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات سپاه پاسدران گیلان کمک ویژه‌ای در راستای تسریع اقدامات عملیات برق رسانی در استان داشت افزود: خودروهای کمک دار از سوی سپاه پاسداران استان در اختیار اکیپ‌های عملیاتی برق استان قرار گرفته بود سرعت در عملیات را به طور چشمگیری افزایش داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان عمر بیش از  ۵۰ درصد شبکه توزیع برق گیلان را بیش از ۲۵ سال عنوان کرد و گفت: در سال‌های اخیر به‌طور شایسته و مورد نیاز استان در حوزه توزیع برق تخصیص اعتبار نداشتیم.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه