رئیس حوزه راهسازی اداره کل راه و شهرسازی گیلان:

۸۷.۵ کیلومتر راه‌آهن رشت ـ قزوین ریل‌گذاری شد

رئیس حوزه راهسازی اداره کل راه و شهرسازی گیلان از خریداری ریل برای تمام مسیر راه‌آهن رشت ـ قزوین خبر داد و گفت: ۸۷.۵ کیلومتر از راه‌آهن رشت ـ قزوین ریل‌گذاری شده است.

۸۷.۵ کیلومتر راه‌آهن رشت ـ قزوین ریل‌گذاری شد

به گزارش ۸دی، ماکان پدرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به ۱۶۴ کیلومتر راه‌آهن رشت ـ قزوین اظهار کرد: اردیبهشت ماه سال آینده تلاش می‌کنیم پروژه مذکور به نتیجه برسد.

وی به آماده شدن ۱۲۰ کیلومتر از راه‌آهن رشت ـ قزوین برای ریل‌گذاری اشاره کرد و افزود: تاکنون ۸۷.۵ کیلومتر از پروژه مذکور ریل‌گذاری شده و ۱۵ کیلومتر دیگر برای ریل‌گذاری آماده است.

رئیس حوزه راهسازی اداره کل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه ۴۰ کیلومتر دیگر از پروژه راه‌آهن رشت ـ قزوین برای ریل‌گذاری تا پایان اسفندماه جاری تحویل می‌شود، تصریح کرد: ریل‌گذاری در سه جبهه  از طرف رشت، لوشان و قزوین در حال انجام است.

پدرام از تحویل ۱۶۰ کیلومتر از مسیر راه‌آهن رشت ـ قزوین برای ریل‌گذاری تا پایان اسفندماه امسال خبر داد و بیان کرد: اکنون فعالیت‌ها در چهار کیلومتر شامل برخی از تونل‌ها و پل‌ها در حال انجام است.

وی به خرید ۸۰ کیلومتر ریل برای باقی‌مانده پروژه راه‌آهن رشت ـ قزوین اشاره کرد و گفت: در تامین ریل برای اجرای پروژه مذکور مشکلی وجود ندارد.

*بازگشایی ۳.۲ کیلومتر باقی‌مانده آزادراه رشت ـ قزوین تا پایان اسفند

رئیس حوزه راهسازی اداره کل راه و شهرسازی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه ۳.۲ کیلومتر از باقی‌مانده آزادراه رشت ـ قزوین تا پایان اسفندماه امسال بازگشایی می‌شود، خاطرنشان کرد: آماده‌سازی چهار کیلومتر از باقی‌مانده هشت کیلومتر آزادراه رشت ـ قزوین آغاز شده است.

پدرام به اجرای بخش‌هایی از چهار کیلومتر از هشت کیلومتر باقی‌مانده آزادراه رشت ـ قزوین اشاره کرد و یادآور شد: در ایام نوروز ترافیک از تونل‌های آزادراه مذکور عبور داده می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه