رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد؛

انهدام باند ۸۰۰ میلیونی جعل اسناد در رشت

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از متلاشی شدن باند ۸۰۰ میلیون ریالی جعل اسناد و دستگیری ۴ کلاهبردار در این خصوص خبر داد.

انهدام باند ۸۰۰ میلیونی جعل اسناد در رشت

به گزارش ۸دی،  سرهنگ “فرهاد فلاح کریمی” عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک باند جعل اسناد و مدارک دولتی در شهرستان رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان گیلان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با تاکید براینکه طبق بررسی ها، کلاهبرداران جاعل خانواده زندانیانی که نیازمند تهیه سند و وثیقه بودند را طعمه خود قرار می دادند، خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات پلیسی یکی از متهمان ۶۵ ساله که به عنوان راننده در جلو درب دادسرا پرسه می زد را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم مذکور پس از دستگیری به همدستی سه مرد ۳۷، ۴۴و ۳۸ ساله سابقه دار اهل و ساکن رشت اعتراف کرد، گفت: این افراد با دریافت وجه نقد از خانواده زندانیان، وعده تهیه سند های معتبر را به آن ها می دادند.

فلاح کریمی با یادآوری اینکه متهمان مذکور با اقدامات فنی در مخفیگاهشان دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه جاعلان ۵۰ برگ وکالت نامه سفید امضا و جعلی و مقدار قابل توجهی سند و اوراق قلابی اشخاص و شرکت ها کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان گیلان با بیان اینکه جاعل این باند فنون جعل را از خارج از کشور فرا گرفته بود، ادامه داد: این کلاهبرداران مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال از شهروندان رشت کلاهبرداری کرده بودند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با تصریح براینکه متهمان مذکور پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: شهروندان نکات ایمنی و پلیسی را جدی گرفته و موارد مشکوک را به شماره تلفن ۱۳۰ و ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه