سفرهای شما به خوزستان در حکم نوستالژی لب کارون است؛

علی کریمی پاسخ ابتکار را هم بی جواب نگذاشت / پاسخ تند جادوگر به معصومه ابتکار

شما باید بیشتر وقتتون را براى حل معضل بزرگ خوزستان و … بزارین نه اینکه پیگیر پست هاى اینستاگرامى من و امثال من باشین.

علی کریمی پاسخ ابتکار را هم بی جواب نگذاشت / پاسخ تند جادوگر به معصومه ابتکار

به گزارش ۸دی، علی کریمی پاشاکی چند روز پیش علاوه بر رویه همه هنرمندان و ورزشکاران که در اینستاگرام شان مطلبی برای همدردی با مردم عزیز استان خوزستان منتشر می کنند، ابتکار جدیدی به خرج داد و صدای اعتراضش نسبت به معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست را از طریق صفحه شخصی حسن روحانی، به گوش رئیس جمهور رساند.

در واکنش به این موضوع سازمان محیط زیست در سایت خود بیانیه ای منتشر کرد و پاسخ کریمی را با به رخ کشاندن سفرهای متعدد ابتکار به استان خوزستان داد.

ولی گویا کریمی قانع نشده و پاسخ این بیانیه را در صفحه اجتماعی خود به شرح زیر منتشر کرده است:

«سرکار خانم ابتکار وظیفه من در قبال هموطنانم به دلیل نداشتن پست و مقام، در حد یه پست اینستاگرامى می تواند باشد و کار دیگه اى هم جز دعا کردن نمی توانم بکنم، ولى شما که وظیفتون تحقیق و سیاست گذارى است و باید بر آن نظارت کنید که انجام شود، و در ۳.۵ سال گذشته بارها سفر کردین به قول خودتون، نباید ١٪‏ وضع بهتر شده باشد، چرا نتایج تحقیق و سیاست گذاریتون هر روز بدتر از دیروز شده است.

با این اوضاع هوا من فکر می کنم سفرهاى این ۳.۵ سال گذشتتون بیشتر به خاطر اون حس نوستالژى لب کارون بوده (که اون هم از بین رفته) تا تحقیق و ریشه یابى و علت یابى این معضل.

در کل فکر می کنم در حال حاضر شما باید بیشتر وقتتون را براى حل این معضل بزرگ و دیگر معضل ها نظیر تخلیه شدن فاضلاب ها به دریاى خزر و خلیج فارس بزارین نه اینکه پیگیر پست هاى اینستاگرامى من و امثال من باشین.

مطمئن باشین اگه شما وظیفتون رو به نحو احسن انجام دهید، ما و تمام مردم ایران از شما سپاسگزاریم همچنین می توانید دکتر روحانى که به شما اعتماد کرد را روسفید کنید.

در ضمن منظور از کامنت من زیر پست دکتر روحانى، یک پست براى همدردى با مردم خوزستان بود وگرنه ماشاءالله پرتلاش هستین!! به امید روزى  که به جاى حرف زدن، مرد عمل باشیم»

منبع: 598.IR

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه