واکنش فرماندار لنگرود به سخنان نماینده رودسر؛

عده ای ناگهان در سفره انقلاب نشسته و تبدیل به افراد خیلی انقلابی شدند!

فرماندار مکتبی، برادر دو شهید و جانباز را پیش از موعد بازنشست کردند، فرمانداری هم هست که ۳۶ سال کار میکند و ۲ ماه هم جبهه ندارد.

عده ای ناگهان در سفره انقلاب نشسته و تبدیل به افراد خیلی انقلابی شدند!

به گزارش ۸دی، به نقل از کاسپین، چندی پیش اسدالله عباسی رییس مجمع نمایندگان گیلان در خطبه های نماز جمعه شهر املش اظهاراتی مطرح کرد و گفت: «فرماندار مکتبی، برادر دو شهید و جانباز را پیش از موعد بازنشست کردند، فرمانداری هم هست که ۳۶ سال کار میکند و ۲ ماه هم جبهه و ایثارگری ندارد. آیا با این شیوه میشود مردم را راضی کرد؟»

این صحبت ها بازتاب زیادی در استان داشت و حدس و گمان ها به سوی فرماندار لنگرود نشانه رفت.

در پی این اظهارات سیدرضا جوادپور با بیان اینکه این صحبت ها را شنیدم اظهار کرد: گمان نمی کنم سخنان دکتر عباسی خطاب به من بوده باشد، ایشان نامی از من نبردند ولی در هر صورت برای روشنگری باید عرض کنم که بنده ۱۱ ماه و ۱۱ روز به طور مستقیم و بعنوان یک بسیجی درجبهه های جنگ تحمیلی حاضر بودم و جدا از آن هم به دفعات در مناطق عملیاتی و خط مقدم نیز حضور پیدا کردم یعنی بیش از یکسال در این مناطق بوده ام.

وی افزود: بنده قبل از انقلاب هم فعالیت داشتم و اتفاقا به همراه آقای حسین اسماعیلیان(فردی که گفته شده زودتر از موعد بازنشست شده) چند شب از دست نیروهای طاغوت در یک منزل مخفی شده بودیم. پس اگر گفته شده آن فرد یک روز هم سابقه  جبهه و ایثارگری ندارد منظور من نیستم.

فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه خوب است ایشان از فرد مد نظرشان نام ببرند گفت: خوب نیست کسی که چندین سال قبل و بعد از انقلاب در خدمت نظام بوده است مورد تهمت قرار بگیرد، افتخار ما انجام وظیفه برای نظام اسلامی بوده است.

جوادپور با اشاره به اینکه سابقه ما مشخص است، افزود: حال سئوالی مطرح میشود این است که این دوستانی که اکنون ادعا دارند و صحبت می کنند، قبل از انقلاب کجا بودند؟، آیا سابقه مبارزه و همراهی با انقلاب را داشتند و چقدر در پیروزی انقلاب نقش داشتند. شهیدان و مجاهدان بسیاری برای پیروزی انقلاب تلاش کردند تا این نهضت به سرانجام برسد، اما پس از آن عده ای آمدند و در سفره انقلاب نشستند و تبدیل به افراد “خیلی انقلابی”شدند! و به انقلابیون می گویند شما کجا بودید.

وی با بیان اینکه افرادی که از قبل از انقلاب سوابق خوبی داشتند و در دفاع از آرمان های نظام ثابت قدم ماندند وا کنون هم همراه نظام و ولایتند را باید تقویت کرد، افزود: بنده ۳۶ سال در نظام سابقه فعالیت دارم، مگر سابقه فعالیت در نظام اسلامی سوء سابقه است که نکوهش شود! چه اشکالی دارد که اگر نظام بخواهد از یک فرد استفاده شود.

وی ادامه داد: همه باید بر اساس قانون صحبت کنند، ضمن اینکه جابجایی ها هم بر اساس عملکرد است و بر روی فرمانداران نظارت وجود دارد، همه ما در مسیر نظام اسلامی تلاش و خدمت می کنیم، اگر منظور دکتر عباسی من بوده باشم باید بگویم اطلاعاتی که در اختیار ایشان قرار گرفته شده اشتباه است و شرعا وظیفه دارند در همان مکان از بنده  عذرخواهی کنند.

فرماندار لنگرود با تاکید بر اینکه وحدت بین مردم و بین مسئولان ضروری است گفت: ایجاد اختلاف به صلاح نیست و دود آن به چشم مردم می رود، کسانی که ایجاد اختلاف می کنند قصد و غرض شخصی دارند و به فکر نظام نیستند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه فرمانداران پیاده کردن سیاست های دولت در شهرستان ها است افزود: من در لنگرود، از ظرفیت نماینده مجلس، امام جمعه محترم و شخصیت های شهرستان برای پیشبرد برنامه های شهرستان استفاده می کنم اما موظف نیستم وظیفه ام را با دیگری تقسیم کنم!

فرماندار لنگرود ادامه داد: بنده شخصا با صحبت های آقای عباسی که تمامی عزل و نصب مدیران در شهرستان باید با هماهنگی نماینده مجلس باشد را قبول ندارم  و قانون این حرف را نمی زند، عزل و نصب روسای ادارات طبق قانون مراحلی دارد، البته تعامل و همکاری هم لازم است است ولی منظور انجام وظایف قانونی است.

جوادپور با بیان اینکه در آستانه انتخابات هستیم گفت: باید کمک کنیم انتخابات هم به خوبی انجام شود، در هر حال ایجاد این بحث ها در آستانه انتخابات طبیعی است اما نباید سبب کتمان حقایق شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
روشن
این واژه سفره انقلاب را در سیره و کلام امام خمینی ره بکاوید هرگز پیدا نمی کنید. الا آنهایی که در این انقلاب اسلامی با این واژه ها میخواهند به آلاف اولوفی برسند. بابا جان آخرین جمله امام خمینی ره در وصیت نامه الهی و سیاسی ایشان اینست ملاک در هر کس حال فعلی اوست! حالا هی شما به سوابق خود ببالید آیا آنهایی که همراه پیامبر ص و ائمه معصومین علیهم السلام تا آخر توانستند همراهی کنند. فاعتبرو یا اولوالابصار.
در حاشیه