فرماندار لاهیجان در گفتگو با 8دی:

کمیته بحران لاهیجان همچنان در حال خدمات رسانی به مردم هستند/ دهیاران خسارت های احتمالی را اعلام کنند

فرماندار لاهیجان گفت: با اینکه مشکلات حادی در شهرستان نداریم اما نیروهای امدادی شهرستان در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

کمیته بحران لاهیجان همچنان در حال خدمات رسانی به مردم هستند/ دهیاران خسارت های احتمالی را اعلام کنند

احمدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی در تشریح آخرین وضعیت بحران برف در شهرستان آستانه اشرفیه اظهار داشت: در داخل شهر لاهیجان ۱۶۵ سانتی متر بارش برف داشتیم و در روستاها نیز حدود ۱۳۰ سانتی متر برف باریده است.

وی با بیان اینکه در همان ساعات اول کمیته بحران شهرستان لاهیجان وارد کار شد و فعالانه در جهت رفع مشکلات و ایجاد شرایط عادی تلاش هایی را ترتیب داد، افزود: راه دسترسی شهرستان به غیر از یکی دو روستا که در ارتفاعات هستند باز است و آمد و شد در آن ها جریان دارد.

فرماندار لاهیجان وضعیت این شهرستان را در حالت عادی توصیف کرد و گفت: تاکنون تلاش شده تا مشکلات برق، آب و گاز در شهرستان به وجود نیاید و آرامش پایدار در شهرستان حاکم است گرچه موردی در خصوص قطعی برق مواردی مشاهده شده است.

رئیس ستاد مدیریت بحران لاهیجان با اعلام اینکه کمیته بحران شهرستان همچنان در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند، اظهار کرد: هم اکنون تیم امدادی در ستاد مدیریت بحران شهرستان حضور دارند و اگر مشکلی هم در نقطه ای از شهرستان باشد در جهت رفع آن در کمترین زمان اعزام می شوند.

احمدی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای کمبود آذوقه در لاهیجان اندیشیده شده است، تصریح کرد: از لحاظ تامین آذوقه نیز با تدابیر و تلاش های صورت گرفته شهرستان لاهیجان مشکلی را در خود ندارد و حتی ۴ هزار نان در شهرستان ذخیره شده که اگر نیاز باشد در شهرستان توزیع شود گرچه تاکنون نیازی اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه از ساعات ابتدایی روز در بازدید از روستاها وارد کار شده ایم و الحمدلله مشکلات حادی در شهرستان دیده نمی شود، متذکر شد: برای برآورد خسارت های احتمالی ناشی از بارش برف کمی زود است اما به بخشداران و دهیاران اعلام شده تا افرادی را که خسارت دیده اند را به ما اعلام کنند.

فرماندار لاهیجان در ادامه این مطلب گفت: این خسارت های باید در قالب فرم های مخصوص از پیش طراحی شده تدوین شود و به کمیته بحران شهرستان ارسال شود.

رئیس ستاد مدیریت بحران لاهیجان ضمن تشکر از استاندار و معاون عمرانی که پیوسته پیگیر مشکلات و موانع در شهرستان هستند، بیان داشت: همه ی موارد و مسائل موجود در شهرستان با لطف خدا و همراهی مردم رفع شده است و همه جا ما همیاری مردم را در بحران برف اخیر شاهد بوده ایم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه