کوچکی نژاد در گفتگو با 8دی:

روحانی از آنچه که می گوید و عمل می کند بسیار فاصله دارد/ توقف پروژه های نیمه تمام عمرانی نمایانگر ضعف دولت است

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: فاصله گفته ها با عمل در دولت روحانی زیاد و توقف پروژه های عمرانی نشان دهنده ضعف دولت است.

روحانی از آنچه که می گوید و عمل می کند بسیار فاصله دارد/ توقف پروژه های نیمه تمام عمرانی نمایانگر ضعف دولت است

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی، از باقی ماندن پروژه های نیمه تمام در کشور و مستهلک شدن آنها به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: دولت آقای روحانی آنچه که می گوید با آنچه که عمل می کند بسیار فاصله دارد.
وی عدم عزم کافی برای ادامه از سر گیری پروژه های عمرانی را از ضعف های دولت یازدهم برشمرد و افزود: در رابطه با پروژه ها و طرح های عمرانی حتی نتوانسته اند همان طرح هایی را که در دولت قبلی نیز در دست اقدام بود را به نتیجه برسانند حالا طرح های جدیدی که نیمه تمام مانده پیشکش خودشان که آن ها بحث های مربوط به خودشان را دارند.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت طرح هایی را که دولت سابق با سرعت در حال پیشبرد بود را متوقف کرده اند، گفت: این توقف در اجرا، ناتوانی دولت در زمینه پروژه های عمرانی را نشان می دهد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تخصیص اسمی بودجه های عمرانی را غیر ممکن دانست و اظهار کرد: شاید دولت ادعا کند که ۲۰ یا ۳۰ هزار میلیارد به بخش عمرانی اختصاص داده است اما این دروغ است و واقعا تخصیص پیدا نمی کند.
کوچکی نژاد باقی ماندن مطالبات پیمانکاران عمرانی از دولت را سندی بر گفته های خود عنوان کرد و گفت: اگر از پیمانکاران سوال کنید، آنها پروژه هایی نیمه تمامی را طلب دارند که از چهار سال قبل هنوز مطالباتشان مانده و هنوز دولت نتوانسته مطالبات چهار ساله پیمانکاران را نیز پرداخت کند تا پروژه های نیمه تمام، به اتمام برسند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه