مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان در گفتگو با 8دی:

تلاش ۲۲۹ اکیپ برای وصل ۱۱۰۰ خانوار بی برق در گیلان/ خاموشی سه روستا در شهرستان سیاهکل

مدیرعامل توانیر گیلان با بیان اینکه بیشترین خاموشی ها در رشت است، گفت: امدادرسانان برای وصل ۱۱۰۰ مشترک بی برق تلاش میکنند.

تلاش ۲۲۹ اکیپ برای وصل ۱۱۰۰ خانوار بی برق در گیلان/ خاموشی سه روستا در شهرستان سیاهکل

جمشید طالبی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی در تشریح آخرین جزئیات خاموشی برق در استان گیلان اظهار داشت: در حال حاضر ۲۲۹ اکیپ در حال امداد رسانی به مشترکان برق در استان گیلان هستند.

وی با بیان اینکه آمارهای خاموش برق به شدت در حال کاهش است، افزود: تا عصر امروز ۱۱۰۰ خانوار خاموش در استان گیلان داریم که بیشترین آنها در روستاها هستند.

مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان با اعلام اینکه سه روستا در شهرستان سیاهکل به دلیل صعب العبور بودن کاملا خاموش هستند، گفت: فردا به محض باز شدن راه نیروهای امدادی به آن روستاها اعزام خواهند شد و برقشان وصل خواهد شد.

طالبی بیشترین خاموشی ها را در حوزه شهرستان رشت اعلام کرد و گفت: هم اکنون برق بخش های عمده ای از خمام و کوچصفهان قطع است البته باید گفت مشکلات خاموشی در بخش خمام رو به اتمام می باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: بیشترین مشکلات شرکت توزیع برق در حوزه روستایی است و در حال حاضر روستاهای شهرستان رشت بیشترین تعداد خاموشی ها را به خود اختصاص داده اند.

مدیرعامل توانیر گیلان ضمن تشکر از مردم بابت همکاری با نیروهای امداد رسان گفت: مردم لطف کنند در حال برف روبی از بام خانه ها، حجم انباشت شده برف ها را بر روی شبکه های برق نریزند و باعث قطعی مجدد برق ها نشوند.

طالبی متذکر شد: در شهر رشت بیشترین مشکلات ما ناشی از قطعی برق به دلیل پارگی کابل های برق ها بر اثر ریختن برف است که متاسفانه مشاهده شده در طول یک روز ۴ بار برق یک کوچه قطع و وصل شده است.

مدیرعامل توانیر گیلان همچنین خواسته دیگری نیز از عموم مشترکین برق گیلان داشت و عنوان کرد: مردم راه های ارتباطی در کوچه ها را برای امداد رسانی امدادگران باز نگه دارند و از ریختن برف و انباشته کردن در کوچه ها و معابر تنگ خودداری کنند تا عملیات وصل برق با سرعت بیشتری صورت بگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه