عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

رئیس برنامه و بودجه گیلان ۵۰۰ نفر را غیرقانونی روی کار آورده است / هیچ بودجه ای برای نوسازی دستگاه‌های راهداری نداده اند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس برنامه و بودجه استان گیلان ۵۰۰ نفر را بصورت غیرقانونی استخدام کرده است.

رئیس برنامه و بودجه گیلان ۵۰۰ نفر را غیرقانونی روی کار آورده است / هیچ بودجه ای برای نوسازی دستگاه‌های راهداری نداده اند

به گزارش ۸دی، محمود شکری در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به بحران اخیر بارش برف در استان گیلان اظهار داشت: زیرساخت‌های استان گیلان فرسوده و شبکه‌ها آسیب‌پذیر است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی، زیرساخت‌های استان گیلان را در مقابل حوادثی همانند برف آسیب‌پذیر عنوان کرد و افزود: مردم استان گیلان در کوچکترین بحران با مشکل مواجه می‌شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مسئولان و متولیان امر باید در فکر باشند و توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌های استان گیلان داشته باشند تصریح کرد: مسئولان باید زیرساخت‌ها را بازسازی و مواردی را که آسیب پذیر هستند نوسازی کنند.

شکری با اشاره به استعفای مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان که تاکنون کسی از ایشان در مورد مشکلات اخیر بحران برف سئوال نکرده است گفت: حتی از وی سئوال نکردند که کم کاری از راهداری بوده است یا دستگاه‌ها فرسوده هستند.

وی با اشاره به بارش برف و بحران ۲ سال قبل در شهرهای انزلی، رضوانشهر و تالش خاطرنشان کرد: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در مصاحبه‌ای اعلام کرد بودجه‌ای به استان گیلان اختصاص داده می‌شود تا دستگاه‌های راهداری را تعویض و نوسازی کنید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه تا کنون هیچ بودجه‌ای در این مورد اختصاص داده نشده است و ناوگان بزرگ راهداری استان گیلان همچنان فرسوده است افزود: سازمان برنامه و بودجه استان گیلان به جای کارهای اجرایی بیشتر به‌دنبال کارهای سیاسی است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعتبارات دریافت شده استان گیلان تاکنون در بخش‌های عمرانی ۲۶ میلیارد تومان است تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۵ تاکنون هیچ طرحی در استان گیلان اجرا نشده است.

شکری با بیان اینکه پرسنل طرح‌هایی که وجود خارجی ندارند چگونه حقوق و مزایا از خزانه دولت دریافت می‌کنند تصریح کرد: رئیس برنامه و بودجه استان گیلان ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر را در قالب نیروهای طرح، بدون آزمون و خلاف مقررات و قانون به روی کار آورده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه طبق آمار در استان گیلان ۱۰۰ هزار جوان بیکار وجود دارد که تنها ۴۰۰ یا ۵۰۰ نفر آن هم به‌صورت غیرقانونی به روی کار آمده‌اند افزود: انجام کارهای این چنینی به ضرر دولت شده است و بزرگترین چالش را برای دولت در نزدیک به انتخابات ایجاد کرده است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با بیان اینکه ۹۹ هزار و ۵۰۰ نفر از دولت ناراضی هستند و آیا این به نفع دولت است؟ خاطرنشان کرد: جایی مطرح شده است که اینجانب حرف‌های کذب گفته‌ام در حالی‌که با انتشار لیست، واقعیت‌ها را مطرح کردم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شروع به‌کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان ناوگان فرسوده تحویل ایشان شد افزود: چگونه می‌توان بدون یک ریال وجه نقد حتی در مورد بنزین و گازوئیل خودروها یک استان را نگهداری کرد؟

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه