منابع آگاه خبر دادند

احتمال خروج فائزه هاشمی از ایران

فائزه هاشمی پیش از وفات آیت الله هاشمی نیز مرتبا در خارج از کشور به سر می برده و مدتی نیز حتی در انگلیس زندگی کرده است.

احتمال خروج فائزه هاشمی از ایران

به گزارش ۸دی به نقل از جهان نیوز، فائزه هاشمی پیش از وفات آیت الله هاشمی نیز مرتبا در خارج از کشور به سر می برده و مدتی نیز حتی در انگلیس زندگی کرده است.

این در حالیست که از همان روزهای اول در پی برخی اختلافات در نحوه برگزاری مراسمات وفات آیت الله هاشمی و مدیریت این مراسم توسط محسن هاشمی، فائزه دلخوری های در اینباره داشته است.

فائزه معتقد است که مراسم مرحوم هاشمی می توانست با فواید سیاسی بهتری برگزار بشود و در اینباره متولیان مراسم که محسن هاشمی و محمد هاشمی برادر آیت الله هاشمی بودند، نتوانستند، بهره برداری لازم سیاسی را داشته باشند.

این در حالیست که محسن هاشمی ایجاد حواشی در مراسم وفات آیت الله هاشمی به ضرر جایگاه آیت الله هاشمی در نزد مردم و تضعیف موقعیت انقلابی پدرشان در جمهوری اسلامی می‌دانسته است.

در همین حال محسن هاشمی به ایجاد حواشی برای آیت الله هاشمی در زمان زنده بودن وی نیز توسط برخی نزدیکانش به شدت گلایه مند است.

با این وجود، احتمال خروج فائزه هاشمی از ایران پس از وفات آیت الله هاشمی رفسنجانی و برداشته شدن برخی ملاحظات خانوادگی، جدی تر شده است.

البته قابل پیش بینی است که خروج فائزه هاشمی با توجه به سلیقه سیاسی محسن هاشمی با مخالفت وی روبه رو خواهد شد.

همچنانکه گفته می شود محسن هاشمی با خروج موقت برخی فرزندان هاشمی به خارج از کشور مخالفتی ندارد ولی اقامت دایمی آنها را در خارج از ایران را به صلاح خانواده هاشمی نمی داند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه