تفاهم نامه ای بین سازمان منطقه آزاد انزلی و اداره کل بهزیستی گیلان منعقد گردید

انجام پروژه های عمرانی نظیر ساخت مسکن برای مددجویان، پرداخت کمک هزینه ازدواج به فرزندان مددجویان، ایجاد اشتغال و… از جمله مهترین بخش های تفاهم نامه سازمان منطقه آزاد انزلی با اداره کل بهزیستی استان می باشد.

تفاهم نامه ای بین سازمان منطقه آزاد انزلی و اداره کل بهزیستی گیلان منعقد گردید

به گزارش ۸دی نیوز، تفاهم نامه ای بین سازمان منطقه آزاد انزلی و اداره کل بهزیستی استان گیلان به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر روستاهای منطقه منعقد گردید.

مجتبی مهری نژاد سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه با دستور مدیرعامل سازمان، این تفاهم نامه در راستای اجرای بند” ز ” ماده ۱۱۲ قانون برنامه پنجم توسعه در خصوص اجرای صحیح و هدفمند وجوه واریزی این سازمان به حساب خزانه کشور منعقد شد، افزود: این تفاهم نامه باحضور مهندس خیرخواه مدیرکل توسعه مراکز و موسسات غیر دولتی سازمان بهزیستی کشور در ۱۱ ماده میان دو طرف به امضاء رسید.

وی اضافه کرد:براساس این تفاهم نامه اداره کل بهزیستی استان با همکاری این سازمان، از محل قدرالسهم یک درصد واریزی منطقه آزاد انزلی به خزانه عمومی کشور، نسبت به زدودن چهره فقر از سطح ۱۴ روستای سازمان اقدام به عمل می آورد.

451

مهری نژاد در رابطه با بندهای مختلف اجرایی این تفاهم نامه گفت: انجام پروژه های عمرانی نظیر ساخت مسکن برای مددجویان، پرداخت کمک هزینه ازدواج به فرزندان مددجویان، ایجاد اشتغال و برگزاری دوره های آموزشی، رفع مشکلات معیشتی و درمانی مدد جویان، برطرف نمودن نیازهای تحصیلی دانش آموزان علاوه بر کمکهای متداول و جاری آن نهاد، از جمله مهترین بخش های تفاهم نامه سازمان منطقه آزاد انزلی با اداره کل بهزیستی استان می باشد.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری با اعلام اینکه این سازمان نخستین منطقه آزاد کشور است که چنین اقدامی انجام می دهد، افزود: انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره کل بهزیستی استان به منظور همکاری بیشتر با نهادهای تخصصی در مسیر توانمندسازی اقشار آسیب پذیر و تحقق اهداف توسعه انسانی مندرج در سند ایران ۱۴۰۴در مناطق آزاد صورت می گیرد، چراکه سازمان منطقه آزاد انزلی براین باور است که یکی از اهداف اصلی ایجاد این منطقه، ارتقاء سطح رفاه اقتصادی و اجتماعی ساکنین روستاهای منطقه و توسعه استان گیلان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه