رسانه ها گزارش دادند؛

نقش پررنگ بسیجیان در امداد و خدمات‌رسانی در بارش برف در شهرستان آستانه‌اشرفیه+تصاویر

بسیجیان آستانه‌اشرفیه بدون چشم‌داشتی، دوشادوش نیروهای خدماتی در موفقیت تیم مدیریت بحران شهرستان نقش پررنگی را ایفا کردند.

نقش پررنگ بسیجیان در امداد و خدمات‌رسانی در بارش برف در شهرستان آستانه‌اشرفیه+تصاویر

به گزارش ۸دی به نقل از آستان‌خبر؛ پس پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف سنگین در گیلان و آستانه‌اشرفیه بسیجیان پایگاه‌های مختلف شهرستان آمادگی خود را برای امدادرسانی و برف‌روبی در سطح شهرستان اعلام کردند.

از ساعات ابتدایی بارش برف بسیجیان پایگاه‌های مختلف شهرستان در قالب واحدهای ناحیه حوزه‌ها، پایگاه‌ها، گردان‌های بیت‌المقدس و امام حسین (ع) با اکیپ بندی پایوران، سربازان و بسیجیان در شهر و روستاها دوشادوش نیروهای خدماتی و امدادی شهرستان کمک‌حال آنان شدند.

اعزام بسیجیان جهت کارهای امدادی به شهرداری، اعزام دو دستگاه خودروی تاکتیکی به ادارات گاز و برق شهرستان، بکار گیری شش دستگاه گریدر، لودر و بیل بکهو از تیپ مخصوص تکاور میرزا کوچک خان جهت بازگشایی شریان‌های اصلی، در اختیار گذاشتن یک دستگاه لودر از قرارگاه خاتم به شهرداری از جمله اقدامات سپاه ناحیه و بسیجیان شهرستان آستانه‌اشرفیه در بارش برف خیر بود.

گفتنی است در طی این مدت بسیجیان ۲۵۰ نفر پایگاه موقت به‌صورت آماده‌باش در حوزه‌ها حضور یافتند که تبم امداد جاده‌ای توانست به ۴۰۰ نفر خدمات‌رسانی کرده و ۵۰۰ نفر را از برف رها کند.

همچنین در منطقه کیسم و چهارده نیز بسیجیان به ۲۱۶ نفر آذوقه رساندند و در طی این مدت کار سوخت‌رسانی توسط بسیجیان در قالب ۷۰ لیتر گازوئیل و ۱۵۰ لیتر بنزین صورت گرفت.

هرچند که باید به این آمار برف‌روبی تعداد زیادی از منازل شهری و روستایی را اضافه کرد که بسیجی وار توسط جوانان شهرستان انجام شد.

%image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt%

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مهدی
چقددیدگاه تون مغرضانه است منویادداعش انداختیداونوم وطنیش!برگرددیدبه دامن ملت###
در حاشیه