رئیس ستاد مدیریت بحران تالش خبر داد؛

تردد در محور اسالم به خلخال تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است / تمامی راه های تالش باز هستند

فرماندار تالش از بازگشایی شریان های اصلی شهرستان خبر داد و گفت: تردد در محور اسالم به خلخال با احتیاط و زنجیر چرخ امکان پذیر است.

تردد در محور اسالم به خلخال تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است / تمامی راه های تالش باز هستند

سید عیسی مهدوی در گفتگو با خبرنگار ۸دی در تشریح آخرین وضعیت بحران برف در شهرستان تالش اظهار داشت: خوشبختانه بارش برف در تالش منجر به حادثه نشده است.

وی در خصوص میزان بارش ها در شهرستان افزود: در جلگه های تالش بارش برف سبک بود اما در کوهستان های شهرستان بیش از ۱۲۰ سانتی متر برف باریده است.

فرماندار تالش با بیان اینکه با تدابیر صورت گرفته تلاش شده تا تمامی راه های شهرستان باز نگه داشته شود، گفت: راه های روستایی و شهری در شهرستان تالش باز است و الحمدلله همه ی دستگاه های متولی پای کار بوده اند.

رئیس ستاد مدیریت بحران تالش از باز بودن محور اسالم به خلخال در شهرستان مذکور خبر داد و اظهار کرد: راه اسالم به خلخال باز است اما رانندگان باید برای تردد در این محور با احتیاط و با زنجیر چرخ برانند.

نماینده دولت در تالش با اشاره به اینکه هیچ راه بسته ای در شهرستان تالش وجود ندارد، تصریح کرد: مسیر خروجی در شهرستان تالش یک مسیر ییلاقی است و رانندگان باید با احتیاط برانند.

مهدوی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه گزارش های مردمی حکایت از قطعی برق در بخش هایی از تالش می دهد، اظهار داشت: هیچ مورد قطعی برق گزارش شده در شهرستان تالش نداشته ایم اما ممکن است موردی در شهرستان مشاهده شده باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه